הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איקאה ישראל לוקחת חלק בקמפיין גיוס תרומות למען חינוך ילדים

2/12/2013

איקאה ישראל לוקחת חלק בקמפיין גיוס תרומות בינלאומי של קרן איקאה העולמית וארגון יוניסף העולמי, הקרן של האו"ם להצלת ילדים. במסגרת הקמפיין, שימשך עד לתאריך 4.1.2013, תתרום הרשת 5 שקלים (1 יורו) מכל צעצוע רך לילדים שיימכר במחלקת הילדים. לאחרונה התחדש מגוון הצעצועים הרכים במחלקה ו"הדמויות המרכזיות" המזוהות עם הקמפיין הן למעשה דמויות מעולם האגדות המפתחות את עולמם העשיר של הילדים. מחיר הבובות במחלקה נע בין 7 ל 95 שקלים. זוהי השנה הרביעית בה איקאה ישראל לוקחת חלק בקמפיין גיוס התרומות ועד כה נאספו ונתרמו למעלה מ- 800 אלף שקלים.

 

הכספים שיאספו בישראל ובעולם, יועברו כתרומה לקרן החברתית של איקאה, וישמשו להקמת בתי ספר במדינות מתפתחות ולהטמעת תוכניות לחינוך טוב ברחבי העולם. איקאה העולמית החלה את קמפיין ה- SOFT TOYS בשנת 2003 במאות חנויות החברה ברחבי העולם ובישראל ובאמצעותו השפיעה על כ- 10 מיליון ילדים, באמצעות 90 פרויקטים, ב - 46 מדינות שונות, כשעד היום אספה ותרמה הרשת כ-  57 מיליון יורו.

 

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "זוהי השנה הרביעית בה איקאה ישראל לוקחת חלק ביוזמה של הרשת העולמית בגיוס תרומות למען שיפור חינוך הילדים בכל רחבי העולם. קמפיין ה- SOFT TOYS  משקף למעשה את החזון של איקאה ברצון הבלתי נלאה ליצירת חיי יום יום טובים יותר לאנשים רבים ככל האפשר ובעיקר לילדים. יתרה מכך, באיקאה מאמינים כי לכל הילדים יש זכות לילדות בריאה ובטוחה ולקבלת חינוך איכותי, לא משנה היכן הם חיים בעולם. קמפיין הצעצועים הרכים למען החינוך עזר לשפר את חייהם של מיליוני ילדים בכל העולם, מה שמסייע לא רק לילדים, אלא גם למשפחות והקהילות שלהם לדורות הבאים. גם השנה, אני סמוך ובטוח כי הקהל הישראלי יירתם לפעילות המרגשת כפי שעשה בשנים הקודמות"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד