הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אסטרטגיה שיווקית חדשה לסוכנות הביטוח וההסדרים הפנסיונים משגב

24/12/2013

סוכנות משגב חשפה את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלה השיקה לוגו ואתר אינטרנט חדשים.

האסטרטגיה שמה במרכז את הבידול העיקרי של משגב : היותה סוכנות ביטוח והסדרים פנסיונים בלתי תלויה ועצמאית. הסלוגן שנבחר "כי פוליסה היא רק חצי ביטוח" מדגיש את הערך המוסף של שירות אישי ללקוח.

מנהלת השיווק של משגב יפעת ורדי-אורן : " השפה החדשה מבטאת את הערך המרכזי באסטרטגיה  : שקיפות. ערך זה בא לידי ביטוי בסטנדרט השירות שלנו - סטנדרט משגב. הסטנדרט מתייחס לאלמנטים של שירות ומקצועיות שאנו ממליצים לקחת בחשבון בעת בחירת סוכן או סוכנות ביטוח"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד