הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מנכ"ל שופרסל מדבר על המוג הפרטי

22/01/2014

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל: "במהלך שנת 2014 שופרסל תפעל לקידום וחיזוק המותג הפרטי, לשיפור הצעת הערך ללקוח ולהמשך בניית סל מוצרים מוזל ואיכותי תחת המותג 'שופרסל'.

הוזלת סל המוצרים לצרכן - בימים אלו של שיח ציבורי בנושא יוקר המחיה בארץ, אנו רואים במותג הפרטי של שופרסל כלי אסטרטגי בעל חשיבות רבה להוזלת סל המוצרים לצרכן. מוצרי המותג 'שופרסל' מאופיינים באיכות גבוהה ובעלות מוזלת לצרכן. הרחבת הפעילות במוצרי המותג הפרטי 'שופרסל' תשפר את הצעת הערך ללקוח ותוזיל את סל הקנייה.

במדינות אירופה שיעורי החדירה של המותג הפרטי הולכים וגדלים והם מצויים כיום בממוצע בשיעורים של כ- 20% ויותר מסך מכירות רשתות הקמעונאות (בחלק מהמדינות מגיע נתח המותג הפרטי אף לכ- 40%-50% מהמכירות). עובדה זו מאפשרת הכנסת ספקים קטנים ובינוניים אשר נוטלים חלק משמעותי בשותפות האסטרטגית עם הרשת הקמעונאית. בישראל אנו נמצאים עדיין בשיעורי חדירה נמוכים ובכוונתנו לפעול כדי לחזק את תרבות הצריכה של מוצרי המותג הפרטי.

שופרסל בעידן החדש פתוחה בפני כל ספק לבוא ולהציע את מוצריו ומי שיימצא כספק מתאים עפ"י הסטנדרטים שקבעה החברה יצטרף לשורותינו כספק הרשת. אנו נפעל בפתיחות ובשקיפות מתוך מטרה לחזק ולהרחיב את המותג הפרטי ולהיטיב עם לקוחותינו.

דבריו של אברכהן נאמרו במסגרת כנס שערכה שופרסל הבוקר לעשרות ספקי המותג הפרטי של הרשת. כיום כולל המותג הפרטי כ- 1,400 מוצרים. במסגרת הכנס ציין אברכהן כי שיעור החדירה של המותג הפרטי בעולם גבוה משמעותית מאשר בישראל, הסיבות לכך הן מגוונות, חלקן צרכניות (עוצמת המותגים המובילים) וחלקן נובעות ממבנה המשק הכולל: כשרויות, מכסים על יבוא ועוד וכי הפוטנציאל הטמון לפיתוח וצמיחה באמצעות חיזוק המותג הפרטי הנו משמעותי ולכך שואפת הרשת.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד