הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

האתר הומלס במהלך מיתוג מחדש

18/03/2014
האתר הומלס במהלך מיתוג מחדש (הגדל)

הומלס, משיק אתר משודרג כחלק ממהלך המיתוג של החברה בהשקעה של כ- 700 אלף ש"ח וכולל גם לוגו וסלוגן חדשים "הומלס-בדיוק מה שחיפשתי". לדברי פז דרור, מנכ"ל ומייסד הומלס "האתר המחודש עוצב ברוח ערכי המותג הומלס ומייצר חוויה אינפורמטיבית, קצבית, דינאמית המותאמת לרוח האורבאנית. המדובר בסנונית ראשונה מתוך מהלך כולל של תוספת זירות ושכבות מידע חדשות שיכנסו בשנה הקרובה".

האתר המשודרג מציע פלטפורמת מכירה- רכישה- השכרה מקיפה באמצעות שירותי לוחות מקוונים מעולמות תוכן מגוונים ועשירים. ממשק האתר בעיצוב עדכני וידידותי למשתמש מציג לצד הזירות הקלאסיות השונות שהומלס מציע כמו דירות להשכרה וקנייה, נדל"ן בחו"ל, מכירה קנייה וסאבלט, גם שירותים משלימים על גבי רובריקות מעוצבות ומופרדות: הצעות עבודה, בעלי מקצוע, הובלות, לוח לתינוק ולילד, קופון מרקט, כפר האמנים, מוצרים יד שנייה, לוח חיות מחמד, חוגי העשרה ופנאי וייעוץ כלכלי. בנוסף הזירות הייחודיות והבלעדיות להומלס Restless- זירה להצעות עבודה בתחום המסעדות ובתי הקפה, חדש מקבלן- עם למעלה מ- 100 פרויקטים חדשים, אויס- מכירה וקנייה של כלי רכב ו- b144- לבעלי מקצוע.

הומלס נוסד על ידי פז דרור בשנת 2000 לאחר שחיפושיו של דרור אחר דירה רלוונטית עלו בתוהו. דרור, יזם יצירתי ונמרץ, החליט להמיר את כל המודעות המודפסות לאתר מקוון, כזה שמתעדכן במיידיות ומאגד בכתובת אחת את כל המחפשים לרכוש- למכור או להשכיר דירה. עם השנים התרחב הומלס ומינף את שירותיו וכיום הוא מציע מגוון לוחות עם למעלה ממיליון גולשים בחודש.

לצד מנוע חיפוש יסודי ומנגנוני פילוח מתקדמים ניתן למצוא בהומלס אלפי מודעות המתעדכנות בכל רגע נתון מכל התחומים באופן שוטף, מהימן ומפורט. את המהלך ילווה קמפיין חדש בו משחקת חן יאני שנבחרה ל"נערת הומלס 2014" בסרטון בו מציגה דמויות של גברים ונשים בהוויה ההומלסית בעיר הגדולה.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד