הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דאסו סיסטמס הופכת את חברת RTT למותג 3DXCITE להעצמת השיווק בעידן החוויות

20/05/2014
דאסו סיסטמס הופכת את חברת RTT למותג 3DXCITE להעצמת השיווק בעידן החוויות (הגדל)

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על מיתוג מחדש של חברת Realtime Techbology (RTT), אשר נרכשה על ידה לאחרונה, תחת השם 3DEXCITE וכן על החזון החדש של המותג: לקדם את אסטרטגית 3DEXPERIENCE  אל מעבר לעולם ההנדסה, כדי שתשקף את הסביבה העסקית  של לקוחות החברה כמכלול. פתרון 3DXCITE יאפשר ליצור חוויות ויזואליות עוצמתיות לרוחב כל ערוצי התקשורת, עם יכולת העברת מסרים עוצמתית, יעילה וחסכונית.

 

"הלוואי והייתי יכול להכריז שמדובר על מהלך נועז ובלתי צפוי, אבל הדבר יהיה לקחת קרדיט שלא מגיע לי עבור מהלך אסטרטגי ברור מאליו אשר הוכתב על ידי ההתפתחויות האחרונות", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "הלקוחות שלנו מודעים לכך כי כיום אלו אינם רק המוצרים אשר עומדים בפני עצמם, כי אם מכלול החוויה המתקבלת מהשימוש בהם. כיום, בכלכלת החוויות, מותגים זקוקים לרצף חוויתי בין העיצוב בתלת ממד לבין אפליקציות השיווק והמכירות, כדי ליצור מסרים בעלי השפעה חזקה לרוחב כל הערוצים. היה זה אך טבעי לפתח את סביבת המחקר והפיתוח שלנו בגרמניה, קרוב לרבים מהלקוחות המרכזיים שלנו. בהינתן מצב זה, הרכישה של RTT והיצירה של המותג 3DXCITE כדי להגשים את חזון ה-3DEXPERIENCE שלנו הם צעדים שאינם מפתיעים, לדעתי".

 

ההתמקדות של 3DXCITE ביצירת "ה- PLM של השיווק" יעניק השפעה משמעותית עבור לקוחותיה של דאסו סיסטמס, ויחזק משמעותית  את הערך הגלום בנכסים הדיגיטליים שהם יוצרים. בנכסי CAD לדוגמא, הכוללים בתוכם תהליכי הייצור, הגדרת הדרישות וההנדסה, ניתן יהיה לעשות שימושים חוויתיים במיליון נקודות מגע דיגיטליות עם הלקוח, כולל מכירות, חנויות, אולמות תצוגה, עלונים וחוויות ברשת.

 

"אין לקוח שפועל כיום אך ורק בהנדסה או רק בייצור. לקוחות רוכשים חוויות, והלקוחות שלנו חייבים לחבר את הנקודות בין העיצוב למכירות, כדי לספק חוויה רציפה", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא אסטרטגיה ארגונית, תעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "שיווק הוא ניהול תהליך באמצעותו מוצרים ושירותים עוברים מהרעיון ללקוח. עם 3DEXCITE אנו מסוגלים לעבוד עם הלקוחות שלנו לאורך כל שרשרת יצירת הערך".

 

ההשקה האחרונה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE והיכולות המשולבות החדשות של 3DXCITE, יוצרות פלטפורמה עסקית החוצה את גבולות ה-PLM המסורתי. כעת מאפשרת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE את החופש היצירתי ליצור נכסים רגשיים עבור הדיגיטל, השיווק האינטראקטיבי וחוויות מכירה. מהייעוץ, דרך תהליך העבודה ועד לוויזואליזציה מוגמרת של הנכסים, 3DXCITE הופכת את נתוני ההנדסה לחוויות ויזואליות עוצמתיות.

 

הפורטפוליו של 3DXCITE מורכב מהיצע  של חוויות מהקצה העליון, כגון עיצובי HMI ויזואליים ועיצוב תצורות ויזואליות, חוויות לנקודות מכירה הכוללות ספר ניהול מכירות ויזואלי וחנויות דגל ויזואליות, וחוויות לתהליכי מכירה עם עוזרים אישיים וויזואלים והתאמות  ויזואליות לרשת.

 

"מיצירת אומנות החוויה ועד לשלב הייצור שלה, אנו יכולים, אם להשתמש בביטוי באופן מילולי 'להנדס את ההתרגשות' עבור לקוחות, החל מהרעיון הראשוני ועד לשיווק ולמכירות מרובי ערוצים", אמר רוברטו שטלר, מנכ"ל 3DEXCITE בדאסו סיסטמס. "תמיד חשתי כי דאסו סיסטמס, ארכיטקטורת ה-V6 שלה, ופלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, יכולים לשנות את יסודות של התעשייה בעידן החוויות. עם 3DEXCITE אנו מרחיבים היקף הערך שאנו מביאים ללקוחותינו ומתחילים להגשים באמת את השאיפה ארוכת הטווח של דאסו סיסטמס".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד