הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יד מרדכי בפנייה לפן האסטתי של המטבח

25/05/2014
יד מרדכי בפנייה לפן האסטתי של המטבח (הגדל)

'יד מרדכי' זיהתה את הצורך לפתרון אסתטי בכלי הבישול על השיש במטבח. לכן, הוחלט להשיק את בקבוק שמן הזית החדש, הנוצר בפיתוח חדשני בעל אחריות אקולוגית לחוויית עיצוב מחודשת וכקישוט אופנתי במטבח. התוצאה שהתקבלה היא שמירת חוויית הטעמים האיכותית והאהובה במארז אופנתי, חדש וידידותי לסביבה.

ניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי, אמר היום: " יד מרדכי שמה לה למטרה להמשיך להצמיח את השוק וליצור עניין, גיוון ומענה לצרכי צרכני שמן הזית בישראל. אנחנו מאמינים שהמוצר החדש יהפוך את שמן הזית לנגיש וזמין יותר עבור הצרכנים".

קרן ברקת, מנהלת השיווק של יד מרדכי, אמרה היום: "שמן הזית נמצא כמעט בכל בית בישראל ונעשה בו שימוש יומיומי. אנו מציעים היום מוצר חדשני שפותח במיוחד  על מנת לתת  מענה לשימוש היומיומי בצורה קלה ונוחה– בקבוק מפלסטיק קשיח ואיכותי, שמשקלו מופחת, אינו שביר ובעל פיית מזיגה ייחודית.

חשוב לציין, כי אריזת הבקבוק הינה אריזה ירוקה וידידותית לסביבה, עשויה מפלסטיק PET  הניתן למחזור.

בנוסף, ראינו שיותר ויותר צרכנים מחפשים פתרונות אסטטיים ועיצוביים עבור הפריטים שהם מניחים על השיש במטבח. מצאנו בבקבוק החדש, הזדמנות לתת מענה לטרנד זה, ויצרנו עיצוב ייחודי ושונה שמשדרג את המטבח.

התוצאה שיצרנו, משלבת בין הנוחות הנדרשת למוצר הנמצא בשימוש יומיומי, לבין הרצון "לקשט" את המטבח בפריטים עיצוביים וייחודיים.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד