הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת טופ גאם תשקיע 2.5 מיליון ₪ בהחדרת סדרת סוכריות ללא סוכר

8/07/2014
חברת טופ גאם תשקיע 2.5 מיליון ₪ בהחדרת סדרת סוכריות ללא סוכר (הגדל)

מותג הסוכריות תנת'ה משיק בימים אלה סדרת סוכריות, ללא סוכר, במבחר טעמים חדשניים ובלעדיים, במחיר אטרקטיבי במיוחד,  הנמוך משמעותית מהמוצרים הקיימים בשוק.

הסדרה החדשה תשווק ברשת שופר-סל, ברשת ארבע ובחנויות הנוחות ברחבי הארץ. הסדרה  כוללת שישה טעמים שונים של סוכריות קשות, ללא סוכר, אשר עברו  מחקרי טעימה ומרבית הטעמים נמצאו כמועדפים על הצרכן הישראלי. הסוכריות  מכילות כ-9 קלוריות ליחידה, כך שניתן לאכול ולהתפנק, ללא רגשות אשם.


הסוכריות החדשות ללא סוכר הן היחידות בארץ בעלות תו תקן של אגודת אייל לסוכרתיים והן מהוות פתרון מושלם לקינוח טעים ומתוק ללא סוכר. בישראל חיים היום מעל חצי מיליון חולי סכרת (כ 7% מהאוכלוסייה וההערכה כי עוד 300,000 חולים כלל אינם יודעים כי הם סובלים מהמחלה) ועוד מיליון צרכנים מחפשים מוצרים ללא תוספת סוכר.


לדברי יפעת יפה פיש מנהלת השיווק של תנת'ה: "לאחר מחקרים שעשינו, זיהינו כי ישנו ביקוש רב בקרב הצרכנים לממתקים עם תחליפי סוכר, הן מטעמי בריאות והן מטעמי מודעות לשמירה על הגזרה.
לדבריה: "כיום בשוק, אין מבחר רב בתחום הסוכריות ללא סוכר ולכן בחרנו להיכנס לתחום זה ולהשיק סוכריות קשות ללא סוכר בעלות תו אייל לסוכרתיים". מותג הסוכריות תנת'ה מביא באמצעות השקת הסוכריות החדשות ללא סוכר, חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת כמענה לצורך בתחליף לממתקים ומאפים כקינוח לאחר הארוחה".
עוד הוסיפה יפעת: "זהו פתרון מושלם לצרכנים אשר מחפשים לשמור על הגזרה והבריאות ולא מוכנים להתפשר על הטעם והפינוק המתוק".
אריזות הסוכריות ללא סוכר מכילות כמות של 28-29 סוכריות במשקל כולל של
  80 גרם.
מחיר אריזה: 5.90 ₪.

מותג הסוכריות תנת'ה חולש כיום על כ-70% משוק סוכריות הגומי, כ-40% משוק סוכריות הליקריץ וכ-90% משוק סוכריות האקסטרוז (נתוני מכירה סיטונאית). בשנת 2013, הביאה


תנת'ה לגידול של כ-9.5% בסגמנט סוכריות הגומי הכולל: חמצוצים, סוכריות ג'לי בינס, וסוכריות גומי ועוד. (על פי נתוני סטורנקסט כספי 2013)

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד