הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אל על משיקה כרטיסי אשראי חדשים

3/09/2014

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק כרטיס אשראי המעניק הטבות מעולם התעופה, האשראי והקמעונאות ומקנה מעתה צבירה אוטומטית של נקודות הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה המשתלם ביותר בישראל. היעדים לחמש השנים הבאות: הנפקת 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף במספר חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על – ל- 1.8 מיליון חברים.

FLY CARD PREMIUM יעניק את יחס ההמרה הטוב ביותר בישראל – הטוב כמעט פי 4 המקיים: כל הוצאה ושימוש בכרטיס בסך 190 שקל מזכה ב- 1 נקודת הנוסע המתמיד. כרטיס FLY CARD בשיתוף Diners club ומועדון You יציע יחס המרה משתלם במיוחד, הטוב פי 3 מהקיים: כל הוצאה בכרטיס בסך 250 שקל תזכה ב- 1 נקודת הנוסע המתמיד (לעומת יחס המרה ממוצע כיום בכרטיסי אשראי אחרים העומד על  750 שקל לכל נקודה).

בנוסף, מחזיקי כרטיס אשראיFLY CARD  שירכשו ברשתות החברות במועדון You, כגון רשתות מגה, רשת צרכנות You, דור אלון, נעמן, ורדינון ועוד, יצברו נקודות נוספות על הקיימות וישפרו משמעותית את כמות הנקודות הנצברת, עד 10 נקודות לכל 250 שקל.

לראשונה, ניתן יהיה לבחור בין מימוש הנקודות לכרטיסי טיסה או לרכישות יומיומיות של מזון, דלק ועוד. כמו כן, ייהנו בעלי הכרטיס משלל הטבות Diners club ובהן 1+1 ברכישת כרטיסי קולנוע, הצגות ילדים ומגוון אטרקציות ברחבי הארץ, כרטיס ל'הבימה' ב- 49 שקל, אירוח בטרקליני VIP  במחיר מוזל ברחבי העולם ועמלת המרה מופחתת לרכישת מט"ח.


דוד מימון, מנכ"ל אל על: "היעד שלנו לחמש השנים הבאות הוא להנפיק 300 אלף כרטיסי אשראי ממותגים ולהגדיל את מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד ב- 450 אלף חברים חדשים – מ- 1.35 מיליון חברים ל- 1.8 מיליון. בשנים האחרונות אנו ערים למגמה הולכת וגוברת של צרכנות חכמה, המעודדת יותר ויותר לקוחות לחסוך בקניות היומיות שלהם ולקבל תמורה גבוהה יותר לכספם. כרטיסי האשראי החדשים שלנו משתלבים היטב במגמת הצרכנות החכמה ומעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוחות אל על, תוך שהם משתלבים בסגנון החיים היומיומי שלהם. כלומר, על כל ביצוע פעולת קנייה שגרתית של מזון או דלק וכדומה, מתקרבים לקוחותינו לקבלת כרטיסי טיסה ללא תשלום, על ידי צבירה אוטומטית של נקודות במועדון הנוסע המתמיד, ביחס ההמרה הכי משתלם כיום בישראל. במקביל אנו נמצאים במגעים עם בנק  DISCOVERבעלי קבוצת דיינרס, להנפקת כרטיס אשראי מקביל גם ללקוחותינו בצפון אמריקה".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד