הפוך לעמוד הבית

לתת במהלך מיתוג מחדש פרו בונו באמצעות "פירמה"

22/09/2014
לתת במהלך מיתוג מחדש פרו בונו באמצעות "פירמה"

לתת יוצאת במהלך של הגדרת זהות חדשה וקמפיין לגיוס 200,000 ארוחות לחג באמצעות "פירמה" (FIRMA). לתת  פועל לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר, על ידי: סיוע לאוכלוסיות במצוקה על בסיס אוניברסלי, הנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי.

 במסגרת חידוד הזהות הגדיר לתת את ייעודו החדש – לפעול לצמצום העוני למען יצירת חברה צודקת וטובה יותר. מטרת התהליך שהובילה פירמה היה לעזור ללתת לעמוד בייעודו החדש, לשנות את התפיסה לפיה לתת הוא רק ארגון שמחלק מזון בחגים, ולגייס את הציבור לתפיסת העולם החדשה של הארגון.   האסטרטגיה החדשה שיצרה פירמה מדברת על כך שלכולנו יש את הכוח לשנות.

לדברי דורון גולדנברג מנכ״ל משותף בפירמה: ״במטרה לשנות תפיסות ולגרום לציבור בישראל להבין שהעוני הוא הבעיה של כולנו ולכולנו יש את הכח לצמצם אותו, החלטנו לנקוט בגישה חדשה מהנהוג במגזר השלישי עד היום, הרעיון המרכזי שהוגדר הוא: יחד מנצחים את העוני - מסר שקורא להתגייסות, לקיחת אחריות חברתית ואופטימיות.״

לקראת ראש השנה יצרה פירמה קמפיין לגיוס ארוחות חג ל-200,000 משפחות, במרכז הקמפיין עומד סרטון בו ילדה מביעה את משאלת ליבה, בדרכה הנאיבית והילדותית , למציאות אחרת בה אפשר לגרש את עוני.

 לדברי אלעד משען , מנהל קריאטיב ראשי בפירמה: "השפה החדשה שנוצרה עבור הארגון היא שפה איורית אופטימית וחיובית המביאה רוח של תקווה בניגוד לייאוש וחוסר אונים הנהוג עד היום במגזר השלישי.  השפה עושה שימוש במגוון רחב של צבעים הבאים לתת ביטוי לפעילות הרבגונית של הארגון"

מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב: "מצאנו בפירמה שותפים מדהימים וערכיים, שעזרו לנו לזקק את הזהות של לתת ולסלול את השלב הבא במאבק שלנו בעוני. ההתגייסות פרו בונו, החדשנות, המקצוענות והמחויבות הנפלאה של אנשי פירמה, רק מוכיחים שבאמת יחד אפשר לנצח את העוני".

  FIRMA. היא חברת מיתוג המתמחה בתהליכי שינוי ויצירת זהות לארגונים ומותגים בארץ ובעולם.  בין התהליכים שהובילה: בנק לאומי, קבוצת הארץ, מאוחדת, רשות הטבע והגנים, קפהקפה, החברה המרכזית למשקאות קלים, מבשלות בירה בינלאומיות, לחם ארז ועוד רבים וטובים.

  הקמפיין נעשה בהתנדבות ע״י כל הגורמים שהשתתפו:

firma: דורון גולדנברג ואלעד משען

             מנהל אסטרטגיה: יהורם דוידי

             מנהל קריאייטיב: תומר מלובן

             מנהל תחום דיגיטל : אבי עוז

 

צוות: רויטל אורנבך, שחר גרינפלד, יעל מורד, מיה רייכל ,דניאל ויינבוש, רוני גרוס, שני מזרחי ופרי שלר

מוזיקה: דניאל מרקוביץ'

אולפני סאונד: Sweetsound, Soundhouse

אנימציה: אולפני Gravity

 

עבור לתוכן העמוד