הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פייב במהלך מיתוג ופניה לצעירים

26/10/2014

ריגלי ישראל, משקיעה בקידום מותג המסטיק הצעיר שלה " 5". מדובר במהלך שיווקי שכולל עיצוב מחדש למסטיקים ולאריזות. מטרת המהלך הינה שדרוג איכות המוצר לצרכן עם טעם עוצמתי יותר שנשאר לאורך זמן.

את המהלך תלווה פעילות בנקודות המכירה וקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO בטלוויזיה, באינטרנט, ובמדיות השונות והיקפו הכספי עומד על כ־2 מיליון שקלים. 

כחלק מהמהלך אף תושקנה אריזות קומפקטיות בפורמט חדש של 8 יח', שימכרו במחיר אטרקטיבי של 5 שקלים. במקביל, אף תושק "אפליקציית 5"- פעילות אינטראקטיבית שתאפשר לצרכנים לקחת חלק ולככב בפרסומת המוכרת של המותג, ואף לשתף את החברים. החוויה תתאפשר באמצעות קוד QR הנמצא בתוך האריזות אשר מפנה לאתר האפליקציה.

עמוס פם, מנהל השיווק של ריגלי ישראל מציין כי "אנו פונים לקהל צעיר ודינמי, המחפש תמיד את הדבר הגדול הבא, ולכן אנו דואגים לעמוד בהבטחתנו ולשמור על חדשנות המוצר כעוצמתי ופורץ דרך" פם מוסיף "השקת הסדרה בעיצובה הנוכחי יחד עם אפליקציית  סוללות את הדרך להעמקת עולם התוכן של חושים וחדשנות המקושר עם מסטיק 5"


 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד