הפוך לעמוד הבית

איגוד השיווק בוחר את ההשקות המנצחות לרבעון

איגוד השיווק בוחר את ההשקות המנצחות לרבעון

ועדת החדשנות של איגוד השיווק בחרה את ההשקות המנצחות למהלכי השקה מוצלחים וחדשניים לרבעון האחרון של 2014. הבחירה בהשקה המנצחת נעשית על בסיס בחינת קריטריונים כגון: מהלך שהחדשנות בו ברורה ובולטת, התייחסות למוצר או שירות משמעותי בקטגוריה, תרומה לקטגוריה, שתומת לב צרכנית, חשיפה במדיה ועוד.

 

הוועדה בחרה בארבע השקות מנצחות מתוך המועמדויות:
סלקום  TV- סלקום תקשורת– קטגוריית התקשורת
אפליקציית ZUZU - קפה טורקי עלית- קטגוריית  האפליקציות
קפה נמס פרווה- שטראוס עלית - קטגוריית  המשקאות
רוטב בסיס לבישול להכנת חמישה רטבים-  אסם - קטגוריית  המזון

הסיבות לזכייה בפרס ההשקה המנצחת - מתוך נימוקי השופטים :

סלקום  TV - סלקום תקשורת

סלקום tv מביאה בשורה צרכנית-כלכלית: אלטרנטיבה משתלמת יותר, חסכונית יותר המאפשרת לכולם ליהנות מחוויית טלוויזיה עשירה ומגוונת.
אלטרנטיבה ראויה בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל: טלוויזיה אחרת, חדשנית יותר ומתאימה יותר לצרכן הישראלי החדש ולעידן בו אנו חיים. טלוויזיה שמאפשרת  ללקוח הישראלי המעודכן לחוות את הטלוויזיה מתי, איפה והיכן שירצה. טלוויזיה שמאפשרת לו לראות דברים אחרת. לכן, לסלקום tv יש תפקיד חשוב ביצירת אחיזה בבית לקוח והגברת הנאמנות לסלקום בכלל.

אפליקציית ZUZU - קפה טורקי עלית
מהלך ההשקה של אפליקציית הכושר המקצועית הראשונה בעברית הציג  חדשנות פורצת דרך. האפליקצייה הפכה תוך זמן קצר ליישומון המורד ביותר בישראל ב app store. מסקר שערכה החברה עולה כי בעקבות המהלך 40% מהציבור מודע ליתרונות בשתיית קפה טורקי.  ההשקה יצרה סטנדרט חדש ודיון סביב היתרונות המוכרים שיוחסו לקפה שחור, ויצרה עניין שטרם נראה בקטגוריה תועלות בריאותיות באוריינטציה ספורטיבית.

קפה נמס פרווה- שטראוס עלית
השקה חדשנית המופנית למגזר החרדי המאפשרת ליהנות לראשונה ממשקה קפה נמס פרווה שטעמו בדיוק כמו קפה נמס עלית עם חלב. כתוצאה מההשקה גדלה כלל קטגורית הקפה הנמס האבקתי ב-30%. ההשקה פתחה בפני שומרי הכשרות הזדמנויות צריכה נוספות בהן ניתן ליהנות משתיית קפה נמס במהלך היום.

רוטב בסיס לבישול להכנת חמישה רטבים-  אסם
השקה חדשנית  שבאה לידי ביטוי בשלושה רבדים: זיהוי ההזדמנות ליצירת רוטב אחד הנותן פתרון להרבה טעמים, יצירת חוויית בישול חדשה, ושימוש בעולם התוכן של מתכונים כדי לחנך את הצרכנים לאופן השימוש במוצר.
חודשיים מיום ההשקה, המהלך  הוביל את אסם לעמוד בראש קטגורית הרטבים המוכנים.


תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "איגוד השיווק מחזק ומקדם את נושא החדשנות ע"י ציון לשבח של מהלכי השקה חדשניים ומצליחים.  אנשי השיווק הם אלו שמצעידים את הארגון לקדם חדשנות מוצרית, שיווקית ותקשורתית, וחדשנות היא רכיב יסוד בהצלחה של ארגון. אנו מברכים את הזוכים ברבעון האחרון של  2014, וקוראים לחברות החתומות על מהלכי השקה מצליחים להגיש את המועמדות לרבעון הבא".

עבור לתוכן העמוד