הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב simply wood חוזר לטיפול פרופגנדה

29/03/2015

"פרופגנדה"  שימש במשך 12 שנה משרד הפרסום של חברת הריהוט simply wood, עד לפני כשנה עבר התקציב לידי המשרד "לעומק התודעה" ונודע כי כעת שוב חזר התקציב לידי  "פרופגנדה".


גורמים מציינים כי זהו אינו התקציב היחידי שעבר לאחרונה מ"לעומק התודעה"  למשרד הפרסום "פרופגנדה". עד סוף השנה simply wood מתכננת להגדיל את תקציב הפרסום ב-15% ולהשקיע כ-2 מיליון ₪  בפרסום בעיתונות ארצית, מקצועית ובמיסוד ערוצי שיווק ישיר דיגיטלי לקהל המקצועי: אדריכלים, מעצבי פנים וכו'.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד