הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג חדש לנעלי נמרוד

26/04/2015

 רשת נעלי הילדים המובילה בישראל 'נימרוד' יוצאת במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של  כ-8 מיליון שקלים. הרשת השקיעה ביצירת שפה מותגית חדשה תחת השם nimrod&more. במסגרת המהלך גובשה אסטרטגיה להרחבת הפעילות בקרב קהל היעד, חיזוק הרשת כשחקנית מרכזית בזירת אופנת נעלי הילדים המקומית והפיכתה לרשת האופנה המוביל לילדים בקרב האמהות הישראליות. הקונספט החדש מבוסס על סגנון בינלאומי יוקרתי המיועד להעצים את חוויית הקנייה, כמו גם, לחזק את הקשר בין הרשת לעולם האופנה בארץ ובחו"ל.

המהלך מלווה על ידי חברת 'גפן טים' ומציג שפה מותגית חדשה הכוללת עיצוב מחדש של הלוגו, סניפי החברה, שקיות הרשת, שילוט חדש בסניפים וברצפת המכירה, סלוגן חדש, השקת קו ביניים חדש בקולקציה ואתר האינטרנט עוצב מחדש ויעלה בגרסת חנות מקוונת לראשונה ברשת בחודש מאי. המהלך ילווה בקמפיין דיגיטלי ומובייל הקורא להורים להעלות תמונות של ילדיהם ואולי יזכו לככב בשילוט חוצות של הרשת ויקבלו תמונת מגנט מעוצבת שלהם באחד הסניפים מתנה. 

דנה רוזנבליט, בעלים ומנכ"ל משותף חברת 'נימרוד': "כרשת נעלי הילדים המובילה בישראל, חרטנו על דגלנו את ערכי החדשנות והאיכות לאם ולילד מהצעד הראשון. לאור התובנה הזו ולאחר מחקרים מעמיקים, החלטנו להשיק מהלך מיתוגי חדש לרשת תחת השם nimrod&more – מותגים גדולים לרגליים קטנות, אנו מאמינים כי שיתוף פעולה נרחב עם מותגים בינלאומיים לצד קולקציות הבית של 'נימרוד', מעשיר את ההיצע ללקוחותינו. עד סוף שנת 2015 תסיים הרשת לשפץ את החנויות הקיימות וצפויה לפתוח 12 חנויות חדשות נוספות תחת המיתוג החדש ברחבי הארץ להשלמת המהלך".

המהלך ילווה בקמפיין דיגיטלי ומובייל הקורא להורים להעלות תמונות של ילדיהם ואולי יזכו לככב בשילוט חוצות של הרשת. כמו כן, יקבלו תמונת מגנט מעוצבת באחד הסניפים מתנה.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד