הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אחרי 24 שנים מיתוג חדש לחברת Lexmark

4/05/2015

חברת Lexmark הוקמה בשנת 1991 ומאז ועד היום עברה מהפך משמעותי, מחברה  המשווקת מדפסות הזרקת דיו לחברה מובילה בשוק פתרונות ההדפסה.  לאחר כ- 24 שנים מבצעת חברת Lexmark מיתוג מחדש ומחליפה את הלוגו שלה. לוגו חדש המביע לידי ביטוי את השינויים שעברה החברה והחזון: מיקוד, בהירות וחדשנות.

 

כחלק מהמיתוג מחדש של החברה עוצב לוגו חדש המשקף חדשנות וחשיבה קדימה, פתיחות לאפשרויות. הסמל מייצג את הרעיון של עדשה, פוקוס על מידע וגילוי תובנות חדשות, אמצעי מיקוד, גילוי, בהירות, ודיוק.
הסמל הירוק נבחר כחלק ממדיניות לקסמרק לשמירה על איכות הסביבה ולבחירה בפיתוח מוצרים ידידותיים לסביבה. הצמצם הלבן הינו בצורת יהלום, כאבולוציה של היהלום האדום שהופיע בלוגו Lexmark הקודם. הטקסט המעוצב כהרמוניה בין הסמל והטקסט המעוצב.

בישראל מיוצגת לקסמרק כבר למעלה מ- 20 שנה ע"י חברת "גטר".


לדברי איריס אגם, מנהלת השיווק של "גטר": "פתרונות ההדפסה שלנו הוכיחו את עצמם תוך כדי עבודה וסיפקו את היעילות והחסכון הנדרשים. "גטר" מביאה לשוק הישראלי את הפתרונות המותאמים לצרכנים בארץ. אנו מברכים ואף מעודדים מעבר למערכי הדפסה מנוהלים באמצעותם חוסכים

לקוחותינו 30-50% בהוצאות ההדפסה."

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד