חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מזרחי טפחות מזמין לקחת את חוויית השירות לנסיעת מבחן

מזרחי טפחות מזמין לקחת את חוויית השירות לנסיעת מבחן

מזרחי טפחות ממשיך בתהליך הבידול משני הבנקים הגדולים ומאסטרטגיית הבנקאות הדיגיטלית שלהם, ומשיק קמפיין חדש בו הוא מזמין לראשונה בישראל את לקוחות כל הבנקים לקחת את הבנק לנסיעת מבחן. מזרחי טפחות, שהוגדר ע"י מדד מרקטסט לחוויית לקוח 2015, כבנק המוביל בישראל במרבית פרמטרי השירות, מזמין את הלקוחות להתרשם מיתרונות הבנק והשירות האישי והאנושי שלו. ההצעה מאפשרת להצטרף לבנק לתקופת ניסיון ולהתנסות באופן אישי בחוויית השירות הבנקאית המבודלת שמציע מזרחי טפחות.

הצעת "נסיעת המבחן" הלקוחה מעולמות מוצרי הצריכה בהם נהוג להתנסות במוצר לפני הקניה, עוברת אדפטציה חדשנית לעולם השירותים: ההצעה "מפרקת" חסם מעבר מרכזי שמא המעבר לא יהיה "שווה את המאמץ" והלקוחות יגלו שהבנק החדש דומה לבנק שאותו עזבו. הקמפיין עורך הקבלה בין התנסות ברכב חדש (נסיעת מבחן) לבין התנסות בשירות המבודל של מזרחי טפחות.

גם את הקמפיין הנוכחי יובילו הפרזנטור של הבנק דביר בנדק והמוזיקאי ארקדי דוכין, כשהפעם ארקדי המדוכדך נוסע ברכב "רגיל" עד שלידו עוצר דביר ברכב אטרקטיבי ומזמין אותו להצטרף וליהנות מחוויה אחרת שמבטיחה התאמה אישית, כמו-גם "תגובה" ו"הרגשה" ייחודיות, כאנלוגיות לשירות האישי של בנק מזרחי טפחות.

דינה נבות סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות: "המכשול העיקרי שעומד בפני לקוחות שמעוניינים לעזוב את הבנק שלהם, הוא הפחד לגלות שהטרחה היתה לשווא והמחשבה שכל הבנקים הם "אותו דבר". ההצעה החדשנית של "נסיעת מבחן" נולדה בראש ובראשונה מתוך הביטחון והאמונה ביכולת שלנו לתת ללקוחות שירות שונה משמעותית מהשירות שהם מקבלים היום. עצם ההתנסות מאפשרת ללקוח לחוש את ההבדל. אין לנו ספק כי לקוחות שיתנסו יבחרו להישאר במזרחי-טפחות גם לאחר תום תקופת הניסיון".

הקמפיין רחב-ההיקף יעלה בפריסת מדיה רחבה, בטלוויזיה, בשלטי חוצות, באינטרנט, ברדיו, החל מיום שלישי הקרוב וימשך כשבועיים.

עבור לתוכן העמוד