הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פרטנר, לאומי קארד, בזק בינלאומי ואלקטרה זכו בתואר ההשקה המנצחת לרבעון

15/06/2016
פרטנר, לאומי קארד, בזק בינלאומי ואלקטרה זכו בתואר ההשקה המנצחת לרבעון

פרטנר, לאומי קארד, בזק בינלאומי ואלקטרה הם הזוכים  בפרס "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי לרבעון הראשון של השנה. ההשקות הזוכות הן:

 

פרטנר: מהלך השקת המותג 'פרטנר' תחת הקונספט של חיים מחוברים בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר, הוא ייחודי במגוון רב של היבטים – בתקופה קצרה של מספר חודשים הושק מותג חדש, עם דגש רחב על פרסום ונוכחות בדיגיטל וברשתות החברתיות. היום, כארבעה חודשים לאחר השקת המהלך, ניתן לקבוע כי החברה עמדה ביעדי ההשקה שהציבה לעצמה ואף מעבר לכך, הן ברמה העסקית והן ברמה התדמיתית.

 

לאומי קארד
במטרה להוביל את השיחה הבאה בעולם האשראי, הציגה לאומי קארד חדשנות פיננסית במקום שיתר המתחרים רואים בו איום. אחת הזירות החמות של השנים האחרונות היא זירת ה-FINTECH, בה מגוון חברות טכנולוגיה נכנסות לעולם התשלומים ומערערות אותו מן הייסוד. כך חברות ענק, לאו דווקא פיננסיות, כמו Google, Paypal ו-Apple נכנסו לזירה עם מיזמים שאפתניים כמוGoogle Wallet ו- APPLE PAY, לצד שחקניות וסטרטאפים קטנים שמייצרים חלופות לחברות האשראי. השינויים הללו מחייבים את חברות האשראי לחשב מסלול מחדש. לכן  החליטו בלאומי קארד להיכנס לתחום הסליקה בתחבורה הציבורית, תחום המוערך בפוטנציאל עסקי של 2 מיליארד ש"ח. המהלך השיג את שתי המטרות שהציבו לעצמם ראשי החברה – שימוש באפליקציה וחיזוק תדמיתי של החברה כמובילת חדשנות.

 

בזק בינלאומי: שוק האינטרנט בישראל אינו מתאפיין בבידול משמעותי בין המתחרות, למעט חברת בזק בינלאומיהמבודלת בזכות הכבל התת ימי שלה. על מנת לחזק את מובילותה ובהמשך לניתוח מעמיק של השוק וזיהוי הצורך לתת מענה לתחום הסייבר גם בקרב הלקוחות הפרטיים בישראל, השיקה החברה "אינטרנט עם חומת הגנה".  המהלך הוכיח את עצמו גם בהיקף מכירות של כ- 100 אלף לקוחות ברבעון הראשון של 2016, חיזוק הפער התדמיתי החדשני לעומת המתחרות והשפעה על הקטגוריה שבאה לידי ביטוי בפניות של חברות גדולות בעולם ללמוד את המהלך.

 

 

אלקטרה - מחסני חשמל – אתר מחסני חשמל

רשת מחסני חשמל - המובילה את ענף קמעונאות החשמל, השיקה את האתר שלה כחלק מהניסיון להיאבק במשבר הכולל בענף, במטרה לבסס מנוע צמיחה נוסף. המשבר ושינוי השוק נבעו משילוב גורמים חיצוניים, והחברה חיפשה את המענה הנכון ביותר לבעיה. מחסני חשמל ניצלה את היותה של ישראל מעצמת קניות באינטרנט, והשיקה את אתר הסחר הראשון המזוהה עם רשת ארצית.

 

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "המהלכים של פרטנר, לאומי קארד, בזק בינלאומי ואלקטרה - מחסני חשמל הוכיחו חדשנות ופריצת דרך כל אחד בתחומו, והביאו ערך מוסף לכל אחת מהחברות. המהלכים השיווקיים שנערכו השיגו את המטרות והיעדים מול הקהלים הרלוונטיים ובמקרים מסוימים אף עלו על הציפיות. יתרה מזו, המהלכים הביאו בשורה של חדשנות לקטגוריות מהן מגיעות החברות שהשיקו אותם. מדי רבעון אנו מציגים את ההשקות המנצחות ושמחים לראות כי בכל רבעון הבחירה נעשית קשה יותר ויותר, לנוכח ההשקות והמהלכים שמוגשים לשולחננו".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד