הפוך לעמוד הבית

מכללת בית ברל יוצאת במיתוג מחדש

7/03/2017

מכללה האקדמית בית ברל יוצאת במיתוג חדש בעלות של כמיליון שקלים. את המהלך הובילו חברת המיתוג "פירמה". מהלך המיתוג כולל הגדרת זהות מותגית חדשה, שפה מיתוגית וגיבוש ערכים חדשים.

 

המכללה האקדמית בית ברל, ביקשה לחדד את אופייה ותפקידה כמוסד אקדמי ייחודי בחברה הישראלית. לאחר תהליך ממושך ומעמיק שכלל גיבוש חזון ואסטרטגיה, מיתוג רעיון חדש ושפה חדשה, ובניית קמפיין השקה, בית ברל  אמצה אסטרטגיה מיתוגית ושיווקית הקוראת לסטודנטים שמרגישים שהם רוצים לשנות,שלא מפחדים  מקונפליקט ורוצים ליצור תרבות אחרת וטובה יותר.בבית ברל מחפשת אתגרים. לא רק מי שרוצה קריירה נוחה בהוראה מגיע ללמוד בבית ברל ,אלא  מי שרוצה להתחכך, לראות, ללמוד, ליצור, ואז לצאת ולהשפיע על החברה.

 

לדברי יהורם דוידי– סמנכ"ל מחלקת פיתוח מותגים בפירמה" השפה המיתוגית, שנבחרה הינה ישירה ולא מתנחמדת, אחרת ולא שמרנית, לא עוסקת בנוחות הסטודנט, אלא בחברה. לא מפחדת מאתגרים, ומאמינה שהם אלו שמקדמים. בית ברל מציבה מראה למציאות בחברה בישראל, מגבשת דרכים חדשות עבורה ומהווה מוקד להשפעה רחבה."

 

במקביל למהלך המיתוג, המכללה האקדמית בית ברל ה יוצאת בקמפיין חדש אינטרקטיבי ברדיו ובדיגיטל, המתכתב עם האסטרטגיה המיתוגית החדשה,  באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.

 

גיא קמחי CDO ראובני פרידן IPG: המשימה הייתה לייצר שיחה בנושא מצב החינוך בישראל ולשם כך ייצרנו פעילות המשלבת מעורבות גולשים וביטוי פיזי כשילוט, אנו מאמינים ששיחת הגולשים היא חשובה ואותנטית ועלינו לקחת אותה ברצינות. חיפשנו רעיון שייצר אימפקט ושיח מעבר לקמפיין ושמחים שהצלחנו בייחוד בנושא חשוב כמו חינוך, זה חשוב לנו וכמובן למכללת בית ברל שהיא מובילה בתחום הכשרת המורים. הסלוגן של הקמפיין "אם אתם רוצים לשנות, כנראה שאתם בית ברל ", מתכתב ישירות עם הערכים, שחרטה על דגלה המכללה הוותיקה והמובילה בית ברל: אכפתיות, מעורבות חברתית והתמודדות עם האתגרים השונים בחברה בכלל ובחינוך בפרט. במכללה האקדמית בית ברל, מאמינים שהשינוי בחינוך מתחיל כבר בהחלטה לגבי  המוסד האקדמי שבוחרים ללמוד בו. כמו כן במסגרת הקמפיין הופקו גם כמה סרטונים, שיעלו לרשת בימים הקרובים. הסרטים ממחישים את האג'נדה והערכים  של המכללה והמסר של הקמפיין .

 

לילי שאשא מנהלת השיווק של המכללה האקדמית בית ברל: לקראת היום הפתוח שיתקיים במכללה בתאריך 22.3, חיפשנו דרך להעביר לדור העתיד של אנשי החינוך בישראל את הרוח והערכים עליהם מושתתת המכללה שהכשירה אלפים רבים של אנשי חינוך מובילים במהלך השנים. המהלך המיתוגי החדש והקמפיין, מחדדים את הבידול של בית ברל מיתר המכללות. מכללה שמאתגרת את התפיסות כלפי מקצוע ההוראה, מכללה שמכשירה אנשים שרואים בהוראה דרך להביא לשינוי חברתי .

עבור לתוכן העמוד