הפוך לעמוד הבית

הדואר הוריד זמן המתנה מ- 18 דקות לפחות מ- 10

8/05/2017

שנתיים מאז החלה חברת דואר ישראל בפתיחת מרכזי מסירת חבילות מחוץ לסניפי הדואר, והיא מציינת בימים אלה  כ-350 מרכזי מסירה ברחבי הארץ, ועמם צמצום משמעותי בזמני ההמתנה בסניפי דואר ישראל. תוספת מרכזי המסירה, הופכת את דואר ישראל לגוף הריטייל הגדול בישראל, עם למעלה מ-1,000 יחידות למסירת חבילות ודברי דואר רשום.

 

בעקבות הגידול בהיקפי הקניות, נפתח בחודש מרץ מספר שיא של מרכזי מסירה: 43 מרכזי מסירה נפתחו בחודש מרץ ברחבי הארץ, 

בין היתר בערים – פתח תקוה, חולון, בת ים, ראשון לציון, חיפה, אשדוד ותל אביב, המדורגות כערים בהן מזמינים הכי הרבה חבילות מחו"ל.

פתח תקווה מדורגת כעיר בה יש את כמות מרכזי המסירה הגדולה בישראל כיום עם 27 מרכזי מסירה. בסיכום שנת 2016 דורגה פתח תקווה במקום השלישי בהזמנות מחו"ל אחרי ראשון לציון ורמת גן.

 

על פי נתוני החברה, מדי חודש מגיעים כ-800 אלף לקוחות למרכזי המסירה, בנוסף ל-3 מיליון לקוחות בממוצע שמגיעים לסניפי הדואר בחודש.

מדי חודש נמסרות בממוצע כמיליון חבילות במרכזי המסירה, ובשנה נמסרות כ-12 מיליון חבילות במרכזי המסירה, בנוסף ל-40 מיליון חבילות בשאר יחידות הדואר והדוורים,

 

כך שכמעט כל חבילה חמישית נמסרת במרכז מסירה. כחלק מההערכות לכמות החבילות האדירה גם נפתח בימים אלה מרכז מיון מקוון לחבילות בעיר מודיעין אשר משתרע על כ-20 דונם.

 

לדברי סמנכ"ל התפעול בדואר ישראל, חיים מזעקי: "בשנת 2016 נחתו מדי שבוע כמיליון חבילות אשר הוזמנו מחו"ל.

על מנת לתת מענה מהיר לחלוקת הכמויות העצומות של החבילות, השקענו מאמצים רבים בשיפור השירות, כאשר אחד הפתרונות שאיפשרו לנו להציע מענה מהיר ללקוחות,

ללא כניסה להשקעות עצומות בכח אדם ובמבני נדל"ן, היה לחבור לשותפים אסטרטגיים כמו – שופרסל, ביג, קניוני עזריאלי, המשביר לצרכן וניו פארם

וכן כ-300 עסקים פרטיים באמצעותם הצלחנו להגיע ליותר לקוחות, בפרישה ארצית ולהציע מענה מהיר לקבלת חבילות באזורים העמוסים."

 

לדברי מזעקי, "הלקוח מקבל סמס על הגעת החבילה למרכז המסירה הסמוך לביתו ויכול להגיע לאסוף את החבילה כאשר נוח לו.

מהלך פתיחת מרכזי המסירה איפשר לנו להציע ללקוחות לאסוף את החבילות בשעות פעילות מאוחרות יותר,

כאשר נוח להם, וכמעט ללא המתנה.

שיתוף פעולה זה סייע גם לעסקים אלו להיחשף לקהלי יעד חדשים, להגדיל את כמות המבקרים וכך גם להגדיל הכנסות. מבחינתנו זה win-win,

שכן בעלי העסקים נהנים מגידול בנפח הפעילות, ואנו מורידים משמעותית את העומסים בסניפים, מצמצמים את זמני ההמתנה ומשפרים את חווית השירות ללקוחות".

עבור לתוכן העמוד