הפוך לעמוד הבית

פלדמן ממשיכה להשיק גלידות בקו לייף סטייל

15/06/2017

בקיץ 2014 הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות ה-Life styleוהשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה לאסטרטגיה. השנה החברה ממשיכה את הקו עם סדרת "פטיסרי".

 

על פי נתוני סטורנקסט, גודל שוק הגלידה עומד על 881 מיליון ₪, גידול של7% מול שנת 2015. נתח השוק הכספי לפי קטגוריות: גלידות בחבילות ביתיות 31%,  שלגונים בודדים % 44 ,מאגדות 20%  וקינוחי גלידה %5.   קטגורית השלגונים הבודדים צמחה ב–14%  בהשוואה לשנת 2015

קטגורית חבילות ביתיות – ללא שינוי בהשוואה לשנת 2015 וקטגורית המאגדות צמחה ב-% 3 בהשוואה לשנת 2015

עבור לתוכן העמוד