הפוך לעמוד הבית

אוניברסיטת אריאל תקיים קורס שיווק לצעירים בשיתוף teenk

16/10/2017

המסלול חדש לשיווק ופרסום לצעירים פותח באוניברסיטת אריאל בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם סוכנות teenk המתמחה בעולמות התוכן של בני הנוער. המסלול ייתמקד במגמות וטרנדים בעולם השיווק והפרסום לצעירים והסטודנטים יכירו את דור ה Z  על כל מאפייניו. את התכנים עצמם יעבירו עובדי teenk, כל אחד בתחום מקצועיותו.

 

דור ה Z, בני הנוער של היום, הם בעלי השפעה אדירה על המשפחה, צרכיה והמשק הישראלי. שמם השני הוא גם "הילידים הדיגיטאליים" כיוון שנולדו לתוך עולם הדיגיטאל והרשתות החברתיות ושולטים בו ביד רמה. ההשפעה שלהם כצרכנים, יצרני תוכן ועובדים היא אדירה ולכן יותר ויותר חברות ומותגים משקיעים מאמצים רבים כדי להכיר ולהבין איך אפשר להניע אותם.

 

יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "בני הנוער של היום שונים ומפותחים שנות אור מדורות קודמים מהם. הם מהירים מאוד, טכנולוגים מאוד, עדכניים ובהתאם עולמות התוכן שלהם ממוקדים לעולמות הדיגיטל: אפליקציות, יוטיוב ורשתות חברתיות שונות. בהתאם, לא מין הנמנע שתוכנית הלימודים בתקשורת תכלול היכרות עם עולמם. אני מברך את אוניברסטית אריאל על הבחירה בנו לשיתוף פעולה לטובת דור הסטודנטים הנוכחי ודור הסטודנטים העתידי שעליהם לומדים"

 

הקורס יערך במסגרת מסלול תקשורת אסטרטגית בביה"ס לתקשורת, שהוא אחד מחמישה מסלולים (הנוספים הם עיתונאות ועריכת תוכן, רדיו, טלוויזיה וקולנוע, מדיה דיגיטלית). בכל אחד מהמסלולים הסטודנטים נחשפים למגוון רחב שלסדנאות מעשיות רלוונטיות. 

 

השיעורים שיועברו:

·        הכירו את דור הz

·        וידאו -  דור הוידאו צורך כמויות אדירות של וידאו. נלמד ונכיר את עיקרי עולמות התוכן והמאפיינים

·        תוכן- ניהול תוכן מותג בעידן רב ערוצי

·        קריאייטיב- איך מדברים לדור הכי יצירתי שהיה כאן

·        קריאייטיב- קייס סטדיז, מעבר מפרסומות לתוכן

·        משרד פרסום של איש אחד – מפגש עם יוטיוברים ויצרני תוכן

·        מדיה- כלי הפרסום החדשים הם בכלל אנשים

·        השבטים הדיגיטליים-  פילוח  על פי קהלים ולא על פי גילאים- חיילים מצייצים, סוויטוויט, אימהות צעירות

·        אתיקה ובני נוער

 

 

 ד"ר אילן תמיר, ראש ביה"ס לתקשורת באוניברסיטת אריאל: "החיבור ל'טינק' מבטא את רוחו הצעירה והמתקדמת של ביה"ס לתקשורת באוניברסיטת אריאל, שנמצא בחזית העשייה והמחקר. למעלה מ-70 אחוז מבוגרינו נמצאים במוקדים מרכזיים של תעשיית התקשורת והמחויבות שלנו היא להמשיך והישאר מחוברים למגמות המרכזיות בעולם זה. במובן הזה, טינק נחשבת חלוצה ואנחנו נרגשים לקראת תחילת הלימודים".

עבור לתוכן העמוד