הפוך לעמוד הבית
יפעת

מדד מרקטסט: הציון הגבוה ביותר לשביעות רצון כללית לפלאפון

1/01/2018
רן גוראון. צילום: יונתן בלום
רן גוראון. צילום: יונתן בלום

על פי "מדד מרקטסט לחוויית הלקוח" לענף הסלולר לשנת 2017 פלאפון היא החברה המועדפת בשוק הסלולר שנה שנייה ברציפות. המדד מבוסס על שאלת הסקר: "במידה וכל חברות הסלולר היו מציעות מוצרים ותכנים זהים לחלוטין ,  היה נוח וזהה במי היית בוחר/ת" .

 המדד, שנערך כל שנה, בחן את שביעות הרצון של הלקוח הסלולרי הישראלי, באופן כללי וגם בחלוקה לפרמטרים פרטניים, לפי מרקטסט ישנה שביעות רצון גבוהה בקרב לקוחות פלאפון, לעומת שאר החברות בפרמטרים הקשורים בפנייה טלפונית: שביעות רצון כללית, ממערכת ניתוב השיחות ומזמן ההמתנה לנציג טלפוני. כמו כן ישנה שביעות רצון גבוהה מאתר האינטרנט של פלאפון ומהאפליקציה. בכל אחד מהפרמטרים העיקריים עקפה פלאפון את שאר החברות, דבר שהכתיר אותה כחברה שממנה הלקוח הישראלי הכי שבע רצון באופן כללי לשנת 2017.

פרמטר בולט נוסף הינו שביעות הרצון מהשירותים הדיגיטליים אותם מעמידה פלאפון ללקוחותיה. רבע מהנסקרים בענף עושים שימוש באפליקציית החברה, כאשר אחוז השימוש הגבוה ביותר הוא מקרב לקוחות פלאפון – 30% במהלך שנת 2017 פלאפון השיקה מספר שירותים דיגיטליים המאפשרים ללקוחותיה התנהלות וקבלת שירות נוחה וטובה יותר, הן באפליקציה והן באתר האינטרנט. זאת כחלק מהמאמץ התמידי של החברה לשפר את חווית הלקוח ואת יכולות מתן השירות של החברה.

רן גוראון מנכ"ל פלאפון: אנו מודים ללקוחותינו על הבחירה בפלאפון כחברה המועדפת ביותר בשוק הסלולר. זו הייתה שנה מצוינת נוספת עבור הקשר שלנו עם לקוחותינו. הוספנו שירותים מתקדמים, דרכי גישה דיגיטליות חדשות, חבילות אטרקטיביות, במהירות הגלישה ובתשתיות. נמשיך להשקיע, להשתפר ולשאוף להביא ולספק עבור לקוחותינו את הטוב ביותר"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד