הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שופרסל מוסיפה טיפוח וקוסמטיקה למותג הפרטי

26/07/2018
שופרסל מוסיפה טיפוח וקוסמטיקה למותג הפרטי

לראשונה שופרסל משיקה מוצרי קוסמטיקה אשר ימכרו בבלעדיות בחנויות הרשת תחת המותג הפרטי. המוצרים החדשים הינם  מבית RNB, היצרנית המובילה בספרד של מוצרי טיפוח  לפנים ולגוף, מוצרי הגנה מהשמש ובשמים. החברה הספרדית נחשבת  לאחת משלוש היצרניות הגדולות באירופה.

 

רבים ממוצרי הקוסמטיקה של המותגsCOSMETICSונמכרים באירופה בבלעדיות ברשתTESCOרשת מרכולים בריטית בינלאומית, השנייה בגודלה בעולם וכעת גם בישראל ברשת שופרסל.

 

סדרת מוצרי הטיפוח שתושק כוללת 3 סדרות שפותחו ויוצרו בספרד והותאמו  לגיל הצעיר, בוגר וסדרה טיפוח מהטבע בהתאם לתקנות האיחוד האירופי המחמירות ביותר.

המוצרים מעולם לא נבדק על בעלי חיים.

 

אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל: "בשנים האחרונות הוכחנו כי המותג הפרטי של שופרסל הוא כלי אסטרטגי אשר מביא להפחתת יוקר המחייה בישראל הזוכה לאהדה צרכנית רבה ומביא לשינוי הרגלי הצריכה בקרב מיליוני ישראלים. אנו מציעים לצרכן הישראלי מותג בינלאומי שנמכר באירופה וזוכה להצלחה רבה, מוצר איכותי ובמחיר זול משמעותית. שופרסל שוקדת כל העת על מנת להעניק ללקוחותיה מגוון מוצרים איכותיים בפחות כסף".

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד