הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גולברי משיק קפסולה ורודה לרגל חודש המאבק בסרטן השד

23/08/2018
חיה בסרט. צילום: ערן לוי (לעידו אייזק)
חיה בסרט. צילום: ערן לוי (לעידו אייזק)

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

 

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי הרשת קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו- 30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.

 

הקולקציה הוורודה של GOLBARY תגיע לחנויות לקראת חודש אוקטובר, הוא חודש המודעות הבינלאומי,  אך גולשות אתר האונליין יכולות לרכוש כבר עכשיו את הסנונית הראשונה של הקולקציה: חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד