הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דאצ'יה בקמפיין וידאו הבודק את המחיר הנתפס של הרכבים

23/08/2018
דאצ'יה בקמפיין וידאו הבודק את המחיר הנתפס של הרכבים

בעקבות השקת רכב הפנאי המשפחתי החדש דאצ'יה MCV Stepway, הצבנו את הרכב החדש כאשר הלוגו של דאצ'יה מוסתר, במתחם סינמה סיטי בראשון לציון.

במשך יום שלם, עשרות אנשים נשאלו באיזה מותג לדעתם מדובר ומה להערכתם מחיר הרכב, והתשובות מפתיעות.

 

כאשר העוברים והשבים השיבו לשאלות, רבים מהנשאלים קישרו את המראה החיצוני והפנימי של הרכב,

כמזוהה עם אלה של מותגי יוקרה ומיינסטרים, וביניהם, לנד רובר, מאזדה ועוד. ובהתאם לכך, כאשר היה עליהם לנחש את מחיר הרכב, נעו רוב הניחושים בין 150,000 ל-200,000 ₪.

 לדברי מנהל חטיבת דאצ'יה בקבוצת קרסו מוטורס ארז טרופן: "בתום סדרת השקות של מגוון דגמים איכותיים, אמינים ובמחירים משתלמים מאוד, מותג דאצ'יה ממשיך להוביל את המהפכה הצרכנית בענף הרכב הישראלי. בעידן שבו הצרכן הישראלי מודע ורגיש יותר למחיר, אך אינו מוכן להתפשר על איכות וחווית לקוח ייחודית ומפתיעה, דאצ'יה, מצליח לשמור על עלויות מינימום, הן בקנייה והן בהוצאות התחזוקה השוטפות של הרכב, אך יחד עם זאת להציע ללקוח הישראלי מגוון דגמים איכותיים, משתלמים, פונקציונאליים ואמינים".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד