הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

HOT יוצאת במיתוג חדש בהשראת המותג הבינלאומי של Altice

5/09/2018
HOT יוצאת במיתוג חדש בהשראת המותג הבינלאומי של Altice

קבוצת HOT   חושפת  מותג חדש לקבוצה תחת המסר "קבוצה אחת, מותג אחד". לאחר 12 שנות פעילות תחת המותג המוכר, במהלכן הפכה הקבוצה לחלק מקבוצה בינלאומית Altice , תטמיע הקבוצה שפה מיתוגית המכנסת את כל חברות הקבוצה תחת מותג יחיד משותף. למותג עוצב לוגו חדש, המתבסס על ערכים וחזון משותפים לכל החברות.

 

במסגרת שינוי המותג, ימותגו כלל ערוצי החברה  תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ. כל מותגי הבת של הקבוצה, בהם: HOT mobile , HOT עסקים HOT NET ו- HOT 017   יקבלו גם הם מותג עדכני המדבר את השפה החדשה.

 

הלוגו החדש של   HOT    פועל תחת עקרון התנועה: הלוגו פתוח ואין בו גבולות או רקע על מנת לשקף את האסטרטגיה של הקבוצה לחדש כל הזמן. הצבעים הדומיננטיים הם שחור לבן, בשפה נקיה. הלוגו ממחיש את החדשנות של הקבוצה ואת המעבר למותג אחד מרכזי.

 

את המהלך יוביל  קמפיין בהשתתפות הכוכבים והיוצרים  מהפקות המקור המובילות של HOT , שלושים מכוכבי HOT בהם שלישיית מה קשור, השבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן, ירון ברלד, ועוד.

 

לרגל המהלך   HOT   מרחיבה את הצעות התוכן ושירות   Netflix   יוצע בשבועות הקרובים בכל הממירים המתקדמים של החברה, לרבות בממירי   Fiber Box   ו Mini Fiber . עלות השירות בהתאם למדיניות המחירים של   Netflix .   חבילת ערוצי הסרטים מושקת מחדש ותכלול מגוון רחב וחדש יותר של סרטים באפיקים 16-19 בשלט. שירות ה- VOD   של   HOT , שכבר כיום נחשב לגדול ולמתקדם ביותר בעולם, יעודכן ויכלול הרחבה של שעות התוכן.

 

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית   HOT : "אחרי שלוש שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל.   HOT   היא מותג מוביל המוכר בכל בית בישראל והינה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית   Altice . לקחנו את הטוב משני העולמות: העוצמה הגלובלית של   Altice   לצד המעמד המרכזי שיש ל-   HOT   בתרבות הישראלית ויצרנו מותג עם נראות חדשה

 

 

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של   HOT : "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב.   HOT   נפרדת לשלום מ"הבועה האדומה" ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של   HOT , תוך שמירה על שם המותג   ועם עיצוב אחיד המתכתב עם השפה של   Altice ".

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד