הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רנואר מתרחבת למוצרים לבית

צילום: אלעד חיזקי
צילום: אלעד חיזקי

תחום עיצוב הבית מגלגל מיליוני שקלים בשנה ובין השחקניות הבולטות בתחום המס מרקט גולף אנד קו, פוקס הום, איקאה, מיניסו, מקס סטוק ועוד. 

העונה חברת האופנה רנואר נכנסת לתחום הלייף סטייל לבית ומציגה מוצרים ייעודיים ב-15 סניפים מרכזיים אשר ישווקו פריטי עיצוב ואווירה לבית שיותאמו לקו האופנתי של החברה. החברה תשקיע בפיילוט 3 מיליון שקלים

 

הסנונית הראשונה שתיכנס לחנויות כבר בחג הפסח הקרוב תהיה קולקציית חג הכוללת סטים של מצעים מכותנה בעלי הדפסים שונים וטרנדיים וסטים מבד ג'רזי בשלושה צבעים של אפור מלאנג'. לאלו יצטרפו נרות בתוך קופסאות מעוצבות, כריות נוי ושטיחים אתניים לבית.

 

לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר: "רשתות אופנה בינלאומיות רבות נכנסו לתחום עיצוב הבית בהצלחה והקימו מחלקות / רשתות מתמחות המשווקות מוצרים לבית בקו עיצובי המתכתב עם הקו האופנתי שלהן. כחלק מיהותנו מותג אופנה מתרחב וגדל רנואר תשווק פריטי עיצוב מרהיבים לבית התואמים את הקו האופנתי הצעיר הבועט והטרנדי שלה במחירים נגישים".

 

 

 

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד