הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סטודנטים של המכללה למנהל סיימו קורס משותף עם Playbuzz בתרגיל עבור GlassessUSA

15/04/2019

חברת הסטארטאפ פלייבאז בשיתוף בית הספר לתקשורת של המכללה למנהל, קיימו השבוע (א') את אירוע הסיום של המחזור הרביעי בקורס " Growth- עתיד השיווק הדיגיטלי". במסגרת האירוע, התמודדו 20 תלמידי השנה השלישית של ביה"ס לתקשורת עם פיצוח בריף למוצר טכנולוגי חדש עבור GlassesUSA, חברת הקומרס האמריקאית הגדולה ביותר בתחום המשקפים. צוות השופטים הורכב ממומחים בתחום - נועה כהן, סמנכ״לית שיווק ב-GlassesUSA, רועי און, מנהל תחום סטארטאפים בגוגל ישראל, וגיא מייבום, מנהל תחום סטארטאפים בפייסבוק ישראל והוא התקיים במשרדי פלייבאז בתל אביב.

 

" Growth- עתיד השיווק הדיגיטלי" - הוא קורס משותף של פלייבאז והמכללה למנהל, המתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, במטרה לחבר את תלמידי המכללה אל הדופק של עולם היזמות והטכנולוגיה, לתת לסטודנטים כלים שיעזרו להם להתמקם בעמדות בכירות בסטרטאפים ובגופי תקשורת, ולאפשר הפריה הדדית בין התעשיה לאקדמיה. התוכנית משלבת תיאוריה והכשרה מעשית, באמצעות פרוייקטים לטובת ברנדים גלובליים מקרב לקוחות פלייבאז. הקורס השנה התמקד בעולמות הצמיחה, בדומה למגמה העולמית של דגש על Growth ככלי אסטרטגי להגדלת רווחים בחברות טכנולוגיות צעירות.

 

לדברי מור סידי, דירקטור בכיר לצמיחה בינלאומית בחברת פלייבאז, ומי שהוביל את הקורס בשיתוף עם המכללה: ״כללי המשחק השתנו, המוצרים מורכבים והתחרות קשה. ליותר ויותר סטארטאפים קשה לייצר צמיחה והדרך היחידה לבלוט מעל המתחרים היא דרך טאלנטים שמשלבים יכולות אדירות של שיווק, פיתוח עסקי, תכנות וניהול מוצר״.

 

לדברי ענבר שנהר, מנהלת הפיתוח של בית הספר לתקשורת, במכללה למנהל: "תעשיית המדיה היא אחת מהתעשיות הדינמיות, והטרנדים שאליהם נדרשים סטודנטים לתקשורת משתנים מקצה לקצה כל שנה. כדי לעמוד בקצב, חברה המכללה למנהל לפלייבאז ובכל שנה אנחנו בוחרים פוקוס אחר, בהתאם לטרנדים החמים של התעשיה. כחברה טכנולוגית גלובלית, פלייבאז מובילה וחושפת אותנו למגמות הכי עדכניות, שניה לפני שהתעשייה מבינה שזה הולך להיות הדבר הגדול הבא״.

 

לדברי יעל שפריר, סמנכ״לית שיתופי פעולה בפלייבאז: "המטרה שלנו בשיתוף הפעולה הזה היא לחבר בין התעשיה לאקדמיה, לקדם את הידע בעולמות המדיה והסטוריטלינג, להסביר את הקשר בין תוכן לבין פרפורמנס, לשתף בלמידה המצטברת שלנו והשנה בעיקר להראות איך כל זה מתחבר ליכולת של חברות לייצר צמיחה מהירה בסקייל גלובלי ולהגדיל רווחיות״.

 

בתמונות המצ"ב (מימין לשמאל): נועה כהן, סמנכ״לית שיווק ב- GlassesUSA; גיא מייבום, מנהל תחום סטארטאפים בפייסבוק ישראל; יעל שפריר, סמנכ"ל שיתופי פעולה בפלייבאז, רועי און, מנהל תחום סטארטאפים בגוגל ישראל; מור סידי, דירקטור בכיר לצמיחה בינלאומית בחברת פלייבאז; ענבר שנהר, מנהלת הפיתוח של בית הספר לתקשורת, במכללה למנהל וד"ר דן ערב, ראש התמחות פרסום ושיווק במכללה למנהל.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד