הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Wix רוכשת את גפן טים

22/05/2019
ערן גפן. צילום: מנחם רייס
ערן גפן. צילום: מנחם רייס

כל צוות גפן טים יצטרף למחלקת השיווק של Wix, בהנהלת ערן גפן, שימונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של Wix ויעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד. ערן גפן מוכר בזירה הבינלאומית עם רקורד מרשים של קמפיינים ופעילויות שיווקיות. גפן זכה ב-7 אריות בקאן, קליאו הזהב, אפ"י הזהב ומונה לשופט בפסטיבל הקריאייטיב בקאן בקטגוריות האינוביישן היוקרתית.

 

גפן טים, סוכנות קראייטיב וחדשנות שזכתה בפרסים רבים בתחום, נוסדה בשנת 2013. החברה עובדת עם מותגים מובילים כמו קוקה קולה, סודה סטרים, מייקרוסופט, קימברלי-קלרק, אאוטבריין, דוריטוס ו-Wix. גפן טים אחראית, בין השאר, על הקמפיין של דיאט קולה שהציגה 2 מיליון בקבוקים מעוצבים ועל קמפיין המגבות של דוריטוס. גפן טים עבדה גם בעבר עם Wix על קמפיין הסופרבול קונג פו פנדה בשנת 2016. 

 

Wix שהמטה שלה ממוקם בתל אביב, הינה פלטפורמה גלובלית מובילה לפיתוח אתרי אינטרנט ולניהול העסק אונליין, עם למעלה מ-150 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. Wix מתגאה בקריאטיביות שלה, עם רקורד מרשים של קמפיינים שיווקיים ופרסומיים שפותחו על ידי צוות של למעלה מ-200 עובדים בהובלת סמנכ"ל השיווק, עומר שי. בין הקמפיינים של Wix, חמש פרסומות בסופרבול, חסות על קבוצות ספורט בארצות הברית, אנגליה ואמריקה הלטינית, כמו גם קמפיינים של משפיענים גלובליים מובילים בתחומים של בידור, לייף סטייל, אופנה, ספורט וטכנולוגיה.

 

 

"שמנו לנו למטרה להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים והאהובים בעולם," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו מתכננים להשיג מטרה זו על ידי בניית מחלקות קריאייטיב בתוך החברה, תוך הבנה עמוקה של המוצר והצרכים של המשתמשים שלנו. אנחנו דואגים שהמשתמשים שלנו במדינות ובתעשיות השונות, יכירו את הכלים שהם צריכים על מנת לשתף את החזון שלהם, לתקשר עם הקהל שלהם ולבנות את העסק שלהם. אני בטוח שעם התוספת של גפן טים לצוות שלנו, עשינו עוד צעד משמעותי בדרך למטרה".

 

"הצוות שלי ואני נרגשים מאוד להצטרף ל-Wix," אמר ערן גפן, מייסד גפן טים. "בהצטרפותינו ל-Wix אנחנו נקח את הכישורים הקריאטיביים והחדשניים שלנו לשלב הבא בלהוביל מותג בינלאומי."

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד