הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הוכרזו הזוכות בפרס השירות של המי"ל

27/05/2019

כנס שירות וחווית לקוח השנתי של ישראל התקיים זאת השנה ה-17 ברציפות. במסגרת הכנס, אותו מוביל המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מחולקים פרסים לחברות שביצעו מהלכים חשובים לשיפור השירות שהן מעניקות ללקוחותיהם. השנה ישנן מספר חברות שזוהי הפעם הראשונה בה הן לוקחות חלק בתחרות בכדי לקבל הכרה והוקרה על פעילותן בתחום השירות. בכנס ובתחרות השנה לקחו חלק כמה מהחברות המובילות במשק, ונכחו בכנס מנהלים בכירים כגון אביה מזרחי מגן מנכ"לית פתאל, אלכס האנטר, לשעבר סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת וירג'ין העולמית וריצ'רד ברנסון, דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל וגיל גבע יו"ר תדהר.

 

תחרות השירות מחולקת לשש קטגוריות – השירות כשותף אסטרטגי B2C, השירות כשותף אסטרטגי B2B, דיגיטל ורשתות חברתיות, פשטות בשירות, השירות מתחיל מבפנים ושירות במגזר הציבורי. לקבוצת שלמה MAX מבית לאומי היו 3 זכיות לכל אחת. אחריהן מתייצבות אלקטרה FM ומלונות פתאל עם שתי זכיות כל אחת ופרטנר, הלמן אלדובי, החברה לשירותי סביבה, עיריית כפר סבא, נ.נווה -בגדדי, חטיבת מופ"ת, עמידר ועיריית רעננה עם זכייה אחת.

 

אלו הארגונים שזכו במקומות הראשונים בכל קטגוריה:

  • השירות כשותף אסטרטגי B2C – פרטנר.
  • השירות כשותף אסטרטגי B2B – אלקטרה FM.
  • דיגיטל ורשתות חברתיות – MAX מבית לאומי.
  • פשטות בשירות – קבוצת שלמה.
  • השירות מתחיל מבפנים – מלונות פתאל.
  • השירות במגזר הציבורי – מופת.

 

בנוסף, נ. נווה – בגדדי זכתה בתעודת הצטיינות על מהלך גדול בארגונים קטנים ועיריית כפר סבא על מהלך גדול בארגונים ציבוריים.

 

שרון משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול: “גם השנה זכינו לראות מהלכים מרשימים אשר זיכו את הארגונים בפרסים, על כך שהציבו את נושא השירות וחווית הלקוח בראש סדרי העדיפות שלהם. זאת מתוך הבנה כי חווית הלקוח בעידן הנוכחי היא אחד הגורמים העיקריים להצלחת חברות וארגונים וככזו, היא מהווה כלי אסטרטגי מרכזי בהשגת היעדים העסקיים של הארגון".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד