הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר"

24/06/2019
מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר"

קבוצת מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה תחת המיתוג "בטח שאפשר.  האסטרטגיה החדשה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA נתמכת על-ידי מספר פעילויות שיווקיות נרחבות, ביניהן קמפיינים תדמיתיים בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסומים בעיתונות וזאת לצד פעילות רחבת היקף בדיגיטל. בהיקף כספי כולל של מיליוני ש"ח.

 

מטרת האסטרטגיה החדשה הנה הצבת הלקוח במרכז, תוך דגש על מגוון הפתרונות האיכותיים, הייחודיים והערך הרב שמעניקה קבוצת מנורה מבטחים ללקוחותיה.

 המהלך האמור הינו ברמת הקבוצה וחוצה את החברות השונות.

 

יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים: "בנינו אסטרטגיה שיווקית חדשה שמאמצת שפה תקשורתית של גמישות ומייצרת ערך של  ממש ללקוחות, לצד חווית לקוח מצוינת וכמובן התאמה מרבית לצרכיהם המשתנים. מדובר במהלך חוצה חברה הן במישור הפנים ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, הסוכנים והמעסיקים".

 

 

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ- 200 מיליארד ₪  ועם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ- 23 מיליארד ש"ח. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, מבטחים החדשה, המנהלת נכסים בהיקף של כ- 120 מיליארד ש"ח והנה קבוצת ביטוחי הרכב הגדולה בענף. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד