הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טמבור מבצעת שינוי קונספט בחוויית השירות

11/07/2019
מיכה שרייר, טמבור. צילום: אלי גרוס
מיכה שרייר, טמבור. צילום: אלי גרוס

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, מודיע על שינוי קונספט בחוויית השירות – המהלך כולל מתן ייעוץ עד הבית והשקת אפליקציה ייעודית, אשר יחליפו את מרכז הייעוץ בבני-ברק שייסגר עוד השנה

לדברי מיכה שרייר: "בעולם המשתנה במהירות של היום, מה שהיה רלוונטי לפני למעלה מעשור, כבר אינו מהווה יתרון תחרותי. אנו בטמבור שואפים תמיד להיות מובילים. לכן, החלטנו לעלות מדרגה בתחום השירות ולהעניק לצרכנים שלנו ייעוץ צבע עד הבית באמצעות יועצי צבע ובמגוון פלטפורמות דיגיטליות חדשניות. השירות החדש מהווה תחליף לייעוץ שניתן כיום בבית טמבור, מרכז הייעוץ בבני-ברק, אשר נותן מענה לאזור גאוגרפי מצומצם ולכן, החלטנו להפסיק את הפעילות במתכונת הנוכחית עוד השנה".

בחברה הבינו מרכז הייעוץ בבני-ברק במתכונתו הנוכחית איננו מספק את צרכי הלקוחות שמחפשים זמינות, נגישות, פרסונליזציה ונוחות.

שירות ייעוץ עד הבית מאפשר ללקוחות פרטיים ליהנות מהשירות של טמבור אצלם בבית. כך הם מקבלים מענה לסגנון שהם אוהבים שתואם את הצרכים שלהם ומותאם בדיוק לבית שלהם, תוך התחשבות ברהיטים קיימים, תאורה ועוד.

מאז הקמתו בשנת 2008, שירת מרכז הייעוץ למעלה מ-300,000 לקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבים ואנשי מקצוע, לרבות אלפי סדנאות, הדרכות וכנסים מקצועיים. המקום ימשיך לפעול כרגיל במהלך החודשים הקרובים.

עוד לדברי שרייר: "אני מודה לכל העובדים המסורים, שליוו אותנו לאורך השנים. מרכז הייעוץ מעסיק כיום 10 עובדים, חלקם יועברו לתפקידים אחרים בחברה ולחלקם נציע הזדמנות לעבור הכשרה מקצועית, שאנו נממן עבורם על מנת שישתלבו במסגרות אחרות."

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד