הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג התה פומפדור יוצא יוצא במהלך במיתוג מחודש

21/11/2019
מותג התה פומפדור יוצא יוצא במהלך במיתוג מחודש

מותג התה הבינלאומי פומפדור יוצא במהלך מיתוג מחודש, הממצב ומבדל אותו כמותג איכות בקטגורית התה והחליטות. המהלך כולל בין היתר: השקת טעמים חדשים, תצוגת סטנדים אלגנטית, פעילות בנקודות המכירה, מהלך יחסי ציבור כולל  וחשיפה מוגברת במדיות השונות במטרה להניע לקנייה ולהתנסות במותג. המהלך ילווה בקמפיין תחת הסלוגן: "זה לא עוד תה, זה פומפדור".

 

לדברי עדי קפלן, מנהלת מותג פומפדור בישראל: "ערכי המותג פומפדור מתכתבים ומתמקדים בחדשנות ואיכות שאינה מתפשרת". לדבריה: "המהלך יחזק את מגוון החליטות שנמצאים  בחזית הפעילות של המותג,  המהווה היום כ-10% מנתח השוק בחליטות תה".

 

לחורף 2020 משיק המותג שני טעמים חדשים: תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש – המצטיינים בעושר של טעמים טבעיים.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד