הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חקלאי גרנות מתרחבת: תשוק אבטיח ומלון תחת המותג

6/08/2020
תמיר בושניצקי. צילום: אריאל ואן סטרטן
תמיר בושניצקי. צילום: אריאל ואן סטרטן

"חקלאי גרנות", חברת החקלאים של הקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות, הפועלת בתחום שיווק תוצרת חקלאית ישירות לקמעונאים, ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקנית מפתח בתחום שיווק פירות וירקות בישראל ומרחיבה את הסל בפירות קיץ. החברה החלה לשווק אבטיחים ומלונים מזני בוטיק מיוחדים, הגדלים ביישובי דרום הארץ ומרכזה, לשווקים הסיטונאים בירושלים, צריפין, רחובות וחיפה, וכן לרשתות המזון הגדולות, בהן שופרסל ורמי לוי. על הפירות תתנוסס מדבקת המיתוג של חקלאי גרנות, כחלק מתהליך הזיהוי וההבטחה של מוצר איכותי הגדל בישראל.

 

 

לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות", "כשנתיים מאז החלנו לפעול, עשרות חקלאים ומגדלים מרחבי הארץ כבר הצטרפו לחברה וכיום הם משווקים את עיקר התוצרת החקלאים שלהם לגרנות. גם באבטיח והמלון, כמו בפירות וירקות אחרים, אנו עושים זאת בהצלחה הודות לשותפים נהדרים העוסקים בחקלאות במקצועיות ומסירות רבה. תנאי מזג האוויר הקשים שנוצרו בישראל בשנה האחרונה הקשו על הגידולים, אך לשמחתי אנו מצליחים לשווק תוצרת איכותית וטעימה לשווקים ולרשתות. רוב התוצרת מגיעה לבית האריזה של גרנות והיא עוברת מיון, בקרה ואריזה ונשלחת לרשתות עם מדבקות מיוחדות של  חקלאי גרנות".

 

אבטיח מסוג פאסיניישן הינו זן שפותח בארה''ב והגיע לישראל. האבטיח נטול גרעינים ומתאפיין ברמת מתיקות גבוהה, פריכות וטעם מעולה. בנוסף, יש לו  חיי מדף ארוכים, והוא יכול להישמר עד 10 ימים במקרר בתנאי שימוש אופטימליים ללא התפתחות מרקם קמחי. גם היתרונות שלו עבור החקלאים הם רבים, מדובר באבטיח מהדור החדש המניב 7-8 טון לדונם שעמיד בפני מחלת הקרקע פוזריום. לפאסיניישן קליפה חיצונית ירוקה כהה, המקטינה נראות של מכות שמש הסבילות שלו להמצאות בשטח מספר ימים אחרי מועד הקטיף היא גבוהה. בנוסף, תשווק חקלאי גרנות אבטיח מסוג מקסימה, אבטיח ישראלי איכותי, מתוק וטעים עם חיי מדף ארוכים.

 

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד