הפוך לעמוד הבית

פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה

26/02/2015
פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה

 חברתTerraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. העמדות של Terraboost מוצבות בימים אלו בעשרות מקומות בישראל: מועדוני כושר, קניונים ומרכזי קניות.

בין המפרסמים שכבר מפרסמים במתקני Terraboost נכללות חברות גדולות ומוכרות כגון: דלתא, פורום פילמס, רקסונה, סמסונג ועוד... כאשר Terraboost מאפשרת להם פרסום ממוקד של תכנים הולמים, יצירתיים ואיכותיים. את העמדות של Terraboost ניתן למצוא בלמעלה מ30 ערים בישראל, כאשר הפריסה העיקרית הינה מכוני כושר וקאנטרי קלאבס דוגמת גו אקטיב, ספייס, זאוס וכו׳. בנוסף, הוצבו עמדות בקניונים מובילים ומרכזי קניות כגון דיזינגוף סנטר, גן העיר וכו׳.

חברת Terraboost הבינלאומית, אשר פיתחה את המוצר, זכתה להצלחה מרשימה. בעיקר בארה"ב ומדינות אמריקה הלטינית. ברחבי ארה"ב מותקנים למעלה מ- 54,000. הג'ל המחולק ללא עלות לקהל היעד מיוצר "כחול לבן" במפעל ישראלי, תחת כל התקנים וההנחיות של משרד הבריאות.

Terraboost ישראל הוקמה על ידי 4 יזמים צעירים, כולם יוצאי המרכז הבינתחומי. מנכ"ל החברה הוא גל בוטביקה.

 בסקר זכרון מותג שערכה Terraboost בשיתוף מכון פאנלס בינואר 2015, עלה כי בקרב הנחשפים לעמדות ההיגיינה של החברה, 53.4% זכרו שנחשפו לקמפיין שפורסם על העמדה. המחקר נערך באמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4all. מדובר על נתונים שטרם נראו כמותם בפלטפורמות מסוג זה.

 "לפחות 3,000 חיידקים חיים בידיו של האדם הממוצע, לכן השמירה על היגיינת הידיים מונעת זיהומים ומחלות. אנו מציבים את העמדות הידידותיות שלנו במקומות בהם הציבור זקוק לפתרון נגיש ואפקטיבי, מדובר בג׳ל היגייני ריחני ומרענן שמיוצר בישראל והינו בסטנדרט האיכותי ביותר. אנו רואים עלייה מתמדת בכמות השימושים שלנו אשר נכון לחודש ינואר הגיעו ל650,000" אומר גל בוטביקה מנכ״ל terraboost israel. "המודעות להיגיינה בישראל הולכת וגדלה ואנו מקבלים תגובות מדהימות מהלוקיישנים בהם העמדה מוצבת. העמדה שלנו מייצרת win win משולש הן ללוקיישן בו מוצבת העמדה הן למשתמש וכמובן למפרסם אשר יכול להעביר מסרים לקהל היעד באופן ממוקד ובמיתוג חיובי. המסך החכם שלנו מאפשר למפרסם לפנות אל הקהל במגוון דרכים יצירתיות בינהם תכני וידאו, משחקים אינטראקטיבים נושאי פרסים ופעילויות משולבות רשתות חברתיות. שוק הפרסום בישראל ובעולם בכלל, צמא לחדשנות ולטכנולוגיה. על המפרסמים להיות יצירתיים ולהשתמש בדרכים מקוריות ומגוונות,כדי להגיע לקהל לקוחותיהם בצורה אפקטיבית."

 

מאמרים נוספים בנושא

עבור לתוכן העמוד