הפוך לעמוד הבית

שיווק ברשתות חברתיות

הבוט שהמיר אותי

הבוט שהמיר אותי

10/12/2017
"עד שלא ראיתם בוט משוחח עם ליד שלכם ואותו מגיב, משתף פעולה ומוסר לבוט את המייל והטלפון שלו – לא ראיתם קסם מודרני". סיפור שמתחיל בפייסבוק של אשתו.
סנאפצ'ט - מה אתם מפספסים?

סנאפצ'ט - מה אתם מפספסים?

29/09/2016
לאחרונה אני נתקלת בציטוט הבא יותר משהייתי שמחה להודות: "רוצים להרגיש זקנים? תורידו סנאפצ'ט ונסו להבין לבד מה קורה שם". לפני שאתם מוותרים תקראו את המאמר הבא...
כך תנצחו את האלגוריתם החדש של פייסבוק

כך תנצחו את האלגוריתם החדש של פייסבוק

7/07/2016
פייסבוק עשתה את זה שוב ושינתה את הניוז פיד. מעתה המיקוד עובר לתוכן ששיתפו חברים ומשפחה, מנגד אתרי חדשות ובעלי עמודים עסקיים צפויים להיפגע. 5 טיפים להתגברות על האסון הקידומי הזה
מעבר ללייק: מה גורם לפייסבוק להציג פוסטים

מעבר ללייק: מה גורם לפייסבוק להציג פוסטים

26/05/2016
בפייסבוק עושים מאמצים גדולים כדי לשפר את חווית הגלישה, וחלק גדול מכך מושקע בשיפור רלוונטיות הפיד של כל גולש. לשם כך התחילו לאמץ פרמטרים חדשים לקידום פוסטים מעבר ללייק ולשייר. גלו את "המעניין" החדש.
רצים לנסות את השידור החי של פייסבוק? 10 נקודות חשובות

רצים לנסות את השידור החי של פייסבוק? 10 נקודות חשובות

3/05/2016
לפני פחות מחודש עלה מארק צוקרברג בשידור חי ראשון בתוך פייסבוק. היכולת החדשה יכולה לאפשר דרך חדשה לתקשורת בין עסקים ולקוחות. שי עמירן רץ לנסות, וחזר עם מסקנות חשובות למנהלי שיווק שמתכננים להפוך למפיקים.
"לא רצויה": מתי תענו ללקוחה באגרסיביות ברשתות החברתיות?

"לא רצויה": מתי תענו ללקוחה באגרסיביות ברשתות החברתיות?

3/03/2016
במסעדת דוד יוסף בחרו השבוע לענות בלשון קשה, אך נקיה - יחסית, לתלונה של לקוחה בנושא שירות. מצד אחד המסעדה עמדה במטרותיה, אבל באיזה מחיר. אסף שמואלי מבהיר מתי להגיד ללקוחה: את לא רצויה
אני יודע מה עשית בפוסט האחרון

אני יודע מה עשית בפוסט האחרון

4/08/2015
מי התחיל את ההסתה נגד נשיא המדינה? מה הגולשים חושבים באמת על פיגוע הדקירה? ומהו הרגע המדויק להתערב בשיחה ברשת כדי להציל את העסק שלך. ראיון עם מנכ"ל vigo, המנטרת ומנתחת את השיח ברשתות חברתיות
האם חייבים להתפשט בשביל לקבל חשיפה ?

האם חייבים להתפשט בשביל לקבל חשיפה ?

2/03/2015
אחד הסרטונים הנצפים ביותר של לירון מור, מומחית בשיווק עסקים קטנים באמצעות וידאו ורשתות חברתיות, נקרא "לירון מור חושפת הכל בחוף הים". היא חושפת כאן מהן השיטות לגרום לאנשים לפתוח את המייל או את הסרטון
"טרוריסטים" של רשתות חברתיות: איך להתמודד איתם בהצלחה?

"טרוריסטים" של רשתות חברתיות: איך להתמודד איתם בהצלחה?

26/01/2015
רוב האוהדים במדיה החברתית, גם אם חלקם מתלוננים, עוזרים לעסק להבין היכן הנקודות הבעיתיות שלו. אך קיים מיעוט שרק מעוניין לפגוע בעסק ולהרוס את המוניטין של החברה. מה עושים עם אותם טרוריסטים- לצאת צודק או חכם?
אינסטגרם נגד אינסטרגם: עושים לוידאו את  מה שעשו לתמונות

אינסטגרם נגד אינסטרגם: עושים לוידאו את מה שעשו לתמונות

4/09/2014
אז למה לאינסטגרם להשקיע משאבים בייצור אפליקציה שעושה דבר כל כך מדהים אבל לתת אותה בחינם ומחוץ לאפליקצית אינסטגרם עצמה? התשובה מתחבאת דווקא בפייסבוק.
אסטרטגית המוניטיזציה של אינסטגרם מתחילה בחיזוק ערך הרלוונטיות

אסטרטגית המוניטיזציה של אינסטגרם מתחילה בחיזוק ערך הרלוונטיות

7/08/2014
עומר מילויצקי סוקר את ההתפתחות השקולה של אינסטגרם, עקב בצד אגודל של הפלטפורמה, במטרה להבשיל אותה למוניטיזציה אמיתית ומבוססת.
על שיתוף במרחב הדיגיטלי

על שיתוף במרחב הדיגיטלי

30/01/2014
אבישי שרון מדבר על עולם השיתוף ברשתות החברתיות אשר עבר בשנים האחרונות שינוי דרמטי בו הרשת של היום מבוססת על שיחות, קשרים אנושיים ואינטראקציות בין אנשים והשיחות שביניהם
טיפים לפרופיל אפקטיבי בלינקדאין

טיפים לפרופיל אפקטיבי בלינקדאין

19/11/2013
לינקדאין. שני מצטרפים חדשים בשניה - נחום דוניצה בטיפים על מה ניתן לעשות כדי להתבלט מעל ההמונים
האם אפליקציית Vine תגרום לאינסטגרם להיעלם?

האם אפליקציית Vine תגרום לאינסטגרם להיעלם?

10/09/2013
כמות הציוצים סביב אפליקציית Vine הוכפלו תוך חודשיים. איך זה קורה? לתומר חן תשובה נחרצת שכל אחד צריך לאמץ.
על B2B ומדיה חברתית

על B2B ומדיה חברתית

9/07/2013
הנוכחות ברשתות החברתיות הינה בגדר חובה גם לעסקי B2B, מנועי החיפוש מפנים אליהם, קהל היעד נמצא שם, הן כלי אידאלי ליצור באזז וחשיפה, המעמד ומוניטין הרשת של החברה מעוצב ומוגדר (גם) שם.
האם זהו סופו של הפורטל הארגוני כפי שהכרנו?

האם זהו סופו של הפורטל הארגוני כפי שהכרנו?

25/06/2013
האופן שבו אנו צורכים מידע ומתקשרים עם חברים משתנה עקב כניסת הרשתות החברתיות. הפורטלים הארגונים עבדו עד כה בעיקר במודל חד כיווני – מן הארגון לעובד. האם הפורטלים עומדים להשתנות ולהתאים עצמם למודל הרשת החברתית?
איך לפרסם לקהל של המתחרים שלך בפייסבוק ב-2 צעדים

איך לפרסם לקהל של המתחרים שלך בפייסבוק ב-2 צעדים

29/05/2013
יורי רונן מספר על תכסיס בפייסבוק שיאפשר לכם לשלוח את התוכן וההצעות השיווקיות שלכם ישר אל הקהל של המתחרים הכי גדולים שלכם...
המנהיג הארגוני החדש בעידן ה- Social Media

המנהיג הארגוני החדש בעידן ה- Social Media

4/03/2013
מהלכים שיווקיים וחכמים בערוצי המדיה החברתית מייצרים נגיעה חכמה בקהל הלקוחות ומאפשרים שיחה אמיתית עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.
מדריך פייסבוק למתמודד לבחירות המקומיות

מדריך פייסבוק למתמודד לבחירות המקומיות

27/02/2013
מרטין בוקסדורף נותן כמה טיפים פשוטים על עבודה עם פייסבוק, כאלו שיכולים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף על שלטים, פליירים ושאר ירקות.
הלקוחות שלך מתלוננים בפייסבוק

הלקוחות שלך מתלוננים בפייסבוק

5/11/2012
בעבר לקוחות לא מרוצים היו מסתפקים בשיחות טלפון ולכלוכים בסלון עם החברים, והיום התלונות הפכו לסטטוסים עוקצניים. קורן דור מספקת מדריך למזעור נזקים
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד