הפוך לעמוד הבית

מכירות באינטרנט

הטרנדים המובילים במסחר אלקטרוני שכולם יעשו עוד חצי שנה

הטרנדים המובילים במסחר אלקטרוני שכולם יעשו עוד חצי שנה

9/06/2016
האתר TrendHunter פירסם 30 טרנדים מרכזיים בעולם המסחר האלקטרוני, עשינו בהם סדר וריכזנו אותם תחת 4 מגמות שעומדות לשנות את עולם המכירות באינטרנט.
הבשורה על פי אי ביי: סוחרים ללא גבולות וללא מוצרים

הבשורה על פי אי ביי: סוחרים ללא גבולות וללא מוצרים

15/10/2015
למה דווקא פתח תקווה היא בירת הסחר הוירטואלי בישראל? eBay חגגה 20 שנות פעילות של מסחר אלקטרוני וחשפה מגמות שיובילו את התחום בשנים הקרובות
שיווק קמעונאות באינסטגרם: 10 עובדות חשובות

שיווק קמעונאות באינסטגרם: 10 עובדות חשובות

6/03/2014
עומר מילויצקי סוקר את התפתחות האינסטגרם ונותן לנו 10 עובדות חשובות המחזקות את מידת האטרקטיביות של אינסטגרם עבור קמעונאים.
איך מייצרים יחס המרה כפול באתר אי-קומרס?

איך מייצרים יחס המרה כפול באתר אי-קומרס?

4/02/2014
יניב רייכנברג וקרן רגב, מנכ"ל משותף Xblade, מסבירים על ההתנהלות עם אי-קומרס ונותנים טיפים להצלחה מנסיונם האישי.
עונת הסיילים במבצע אונליין

עונת הסיילים במבצע אונליין

12/01/2014
שלי מחרז מסביר מדוע עונת הסיילים היא ההזדמנות שלכם להגדיל את הרווחים ולהרחיב את מועדון הלקוחות. ועל שיווק נכון בסלולר ושימוש מושכל בכלי המכירה שמציע לנו האינטרנט והסלולר.
איך עושים מסחר מקוון יעיל ורווחי?

איך עושים מסחר מקוון יעיל ורווחי?

29/07/2013
על השאלה הזאת ניסו לענות דוברי הוועידה למסחר מקוון הראשונה בישראל. מודעות הצרכנים עולה, והדרישה לקנייה מן הבית הופכת למגמה מובילה. איך יתמודדו העסקים בישראל?
הואקום במסחר האלקטרוני

הואקום במסחר האלקטרוני

22/07/2013
כנס E-Commerce היה מלא מקיר לקיר, הדבר מעיד על רצון של גורמים רבים לקדם את התחום אך נתוני גוגל שהוצגו מראים שהדרך עדיין ארוכה, יצחק גסנר מסביר.
נקודת הסליקה – לא רק מספר כרטיס אשראי

נקודת הסליקה – לא רק מספר כרטיס אשראי

30/08/2012
בעלי חנויות מקוונות משקיעים זמן רב בהפיכת גולשים הנכנסים לאתר ללקוחות משלמים. אך רבים שוכחים שנקודת התשלום היא רק התחלת היחסים.
סיפור לקוח: גברים מפורד, נשים מטויוטה (כוחו של החיפוש הפנימי)

סיפור לקוח: גברים מפורד, נשים מטויוטה (כוחו של החיפוש הפנימי)

2/07/2012
פרוייקט של אסף טרפיקנט עבור חברת ליסינג לונדונית הסתיימה בעליה של יותר מ- 100% באחוז ההמרה. יצר את השיפור של מ-9 ל- 23 פניות ביום ניתוח הנתונים ומציאת הגורמים שמעודדים את הלקוחות ואלה שדוחים אותם. טרפיקנט מספר כמה חשוב להבדיל בין גברים לנשים, מה הלקוחות מעדיפים - תמונת סטודיו או תמונת שטח, ומה הפרטים שבאמת חשובים ללקוחות.

הפתרון לדליפות מספרי אשראי - תקן PCI

21/02/2012
הפריצות המתוקשרות לפרטי האשראי של אלפי לקוחות בחודש האחרון הציפו מעל לפני הקרקע מצב בעייתי מאוד בו עסקים רבים אינם מודעים כלל לסיכון בו הם נמצאים. איך להבטיח שהלקוחות שלכם מוגנים? הפתרון צפוי ב- 2013....

עד הקריסה הבאה

6/10/2011
החגים, וזאת יודע כל בעל עסק, גדול כקטן, הם התקופה האידאלית להעלות קמפיינים שיווקיים שיצעידו קדימה את אתרי המסחר האלקטרוני הישראלים. אך בהתנפלות של החגים טמונה גם סכנת קריסה, תשאלו את טארגט.

לתת, או לא לתת קופון? זאת השאלה

26/07/2011
אתרי הקופונים זוכים לפופולריות עצומה בזמן האחרון. הצרכנים נהנים מההטבות ויוצרים באז סביב המוצרים. אבל מה קורה אצל העסקים ? חשוב לקרוא לפני ש"מקפנים".

כיצד לעודד לקוחות לקנות בחנות המקוונת שלך?

31/03/2011 10:25
לתוקפים הווירטואליים ברשת יש עניין רב בפרטים אישיים, סיסמאות ובמיוחד בפרטים פיננסיים למגוון מטרות. וכשתשומת הלב מתמקדת בכסף הם יעשו כל מאמץ כדי להישאר בסביבה או יותר נכון, על הרשת. הגולשים שמודעים לסכנות, נעשים יותר ויותר בררנים לגבי האתרים שבהם הם מוכנים לבצע רכישות. לכן, אבטחה היא לא רק שרות לקוחות עם רמת אחריות גבוהה או יחסי ציבור טובים לעסק - אבטחה היא גם גורם שמקדם מכירות!

האם וכיצד הופכים אתרי ה"קניות חברתיות" למועדוני הלקוחות העתידיים?

20/01/2011
את השם GROUPON כבר שמעתם? אם טרם, אתם כנראה די שמרנים בהרגלי הצריכה שלכם או שאתם לא במיוחד "מתים" על טכנולוגיה. שהרי אי אפשר להתעלם מהטרנד החדש בעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות – אתרי המכירות החברתיות. מדובר באתרים המציעים מכירות קבוצתיות של מגוון מוצרים לפרק זמן מוגבל במחירים מאוד אטרקטיביים, מחירים שלא ניתן לקבל בשום קניון או אתר קניות אחר.

הדרך ליצירת אסטרטגיה לחנות מקוונת: אמינות ומיקוד

7/01/2010
חברות הקוסמטיקה היוקרתיות בעולם מוכרות את אותם מוצרים בדיוק תחת מותגים זולים יותר. זוהי אסטרטגיה וותיקה לפילוח מותגים והיא מתלבשת על האינטרנט כמו כפפה. כיום, לפני שעולם הקניות המקוון בישראל הולך לפרוץ קדים, זה הזמן לבסס חנות מקוונת ואסטרטגיה למכירות מקוונת. מה האסטרטגיה שלך ל- 2010 ? איך יוצרים חנות שתהיה מותג מקוון ושתתעלה על אפשרויות רכישה אחרות ?

7 טיפים לקניות מקוונות בטוחות

14/12/2009
אין פשוט מלעשות מסע רכישות מקוון ברחבי הווב, אבל אם לא תישמרו, אתם עלולים ליפול קורבן למלכודת, לעיתים גם באתרים הנראים לגיטימיים. חברת אבטחת המידע קספרסקי גיבשה שורה של טיפים לקניות מקוונות בטוחות. נועם פרוימוביץ, מנכ"ל פאוור תקשורת המייצגת את החברה בישראל מפרט.

כיצד להפוך את הגולש לרוכש?

26/11/2009
היום בעידן בו האתרים בנויים היטב, ידידותיים למנועי החיפוש ומעוצבים להפליא, חברות השיווק יודעות להביא את קהל המטרה לאתר, שם המשחק הוא יחס ההמרה, בין מבקר לבין מבצע. נראה ששני השלבים הללו בשיווק ברשת מטופלים היטב- יש בארץ אתרים עשויים היטב וחברות לבניית אתרים ברמה גבוהה, כמו גם התייחסות נכונה יותר לשיווק האתר. אך ישנו שלב נוסף- שלב ביניים בין השיווק לאתר- שלב ההנעה לפעולה.

כיצד לקדם מכירות באמצעות מדיה דיגיטלית?

6/08/2009
שילוב חדשנות טכנולוגית, קריאטיבית ושיווקית, בשנים האחרונות, נתנו דחיפה משמעותית לדרך בה 'נוגעים' קמעונאים בצרכניהם בנקודות המכירה תוך שהם עושים שימוש במדיה דיגיטלית. כשהם משלימים את האמצעים ה'רגילים' בהם עשו ועושים שימוש, מספקת המדיה הדיגיטלית לקמעונאים ולמותגים מגוון דרכים חדשות לתקשורת עם הלקוחות בדרך ממוקדת יותר, רלבנטית יותר עבורם והרבה יותר אינטראקטיבית.

כיצד למקסם את היקפי המכירות מאתר האינטרנט?

5/03/2009
הרבה אנשים טועים וחושבים שאת פעולת המכירה הם עדיין צריכים לבצע בכלים מסורתיים שאותם הם מכירים. בפועל, הדברים נראים אחרת. אם רק תפעלו לפי כמה כללים בסיסיים ותשדרגו את אתר האינטרנט שלכם בהתאמה, תוכלו לגלות מהר מאוד שאתר האינטרנט עובד עבורכם ואפילו מכניס לכם כסף. ריכזנו כאן מספר טיפים ועצות שיוכלו לעזור לכם להבין על מה אנחנו מדברים

מהאינטרנט לחנויות – הפיכת אתר המותג לחנות מקוונת

19/02/2009
בתקופה האחרונה, בעלי רשתות רבים, שעד כה ניהלו את הפעילות העסקית שלהם בשטח, בסניפים, בעמדות המכירה, כיתתו רגליהם בין קניונים הומים למשרדי הנהלה ממוזגים, מתעוררים אל תוך מציאות וירטואלית ומגלים את הפוטנציאל האדיר בהפיכת אתר המותג שלהם לאתר מכירות ובחוויית קנייה וירטואלית. בתקופת מיתון האלטרנטיבה הזו אפקטיבית אף יותר
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד