הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פרסום

תמונה באדיבות סוכנותTMI

רנואר החתימה את השחקנית והדוגמנית המצליחה עדן פינס

16/01/2019
עדן פינס תצטרף לנבחרת הפרזנטורים ותככב לצידם של יודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה
יוצאים מכוננות ספיגה: מאחורי השקת הקמפיין ל-Airfryer XXL של פיליפס

יוצאים מכוננות ספיגה: מאחורי השקת הקמפיין ל-Airfryer XXL של פיליפס

11/12/2018
יעל סונסינו, מנהלת השיווק של תחומי הבית בפיליפס ישראל, מספרת על תהליך פיתוח והשקת הקמפיין לקידום סיר הטיגון Philips Airfryer XXL
שלושה טרנדים בהפסקת הפרסומות

שלושה טרנדים בהפסקת הפרסומות

23/08/2018
אחד שעולה, אחד שנמאס, ואחד שמעניין לראות לאן עוד יתפתח. רון כהן שם אותם על השולחן, ואתם רק צריכים לבחור.
משקיעים כסף במסך הכסף: הכל על השקעות בתוכן טלוויזיוני

משקיעים כסף במסך הכסף: הכל על השקעות בתוכן טלוויזיוני

24/05/2018
תארו לעצמכם שהייתם יכולים להרוויח כסף מלצפות בטלוויזיה. כעת, עם קרנות השקעה שמשקיעות ביוצרי ובהפקות מקור, ייתכן שגם אתם יכולים להיות שותפים להצלחות שחלקן כבר לא נשארות רק על גבי המסך
המיתוג נפלא, אבל מה עם המוצר? בזק

המיתוג נפלא, אבל מה עם המוצר? בזק

3/05/2018
הפרסומת של "הדודה והדוד" היא לא פחות ממהפכה בפרסום הישראלי. הפרסומת עם עומר אדם ממשיכה את אותו הטרנד, אבל האם לא הגיע הזמן להציב שאלות על האסטרטגיה שמאחוריה?
עידן של קיצוניות בפרסום: הטראמפיסטים מול יפי הנפש

עידן של קיצוניות בפרסום: הטראמפיסטים מול יפי הנפש

10/11/2017
פרסומת בריונית מול פרסומת על בריונות – שתי פרסומות מעולות שמראות לאן מתקדם עולם הפרסום, עולם התקשורת, וגם העולם בכלל.
הקמפיינים המשכנעים בעולם לעידוד נהיגה בטוחה

הקמפיינים המשכנעים בעולם לעידוד נהיגה בטוחה

31/08/2017
המחיר היקר שגובות תאונות דרכים מביא את כל המדינות להשקיע בקמפיינים עמוסי רגש. למדו ממה שעבד בעולם. תוכלו ליישם בקמפיין שלכם?
תשבע בילד ש'ך - על אמינות בעולם הפרסום

תשבע בילד ש'ך - על אמינות בעולם הפרסום

15/06/2017
מכירים את זה שהילד שנשכב על הרצפה בסופר? זה בדיוק מה שהפרסום צריך היום. ואיך מקדונלדס הלכה רחוק מידי.
כוחה של תמונה: 5 עקרונות לשימוש נכון בוויזואל לשיווק

כוחה של תמונה: 5 עקרונות לשימוש נכון בוויזואל לשיווק

23/03/2017
הוויז'ואל הפך לחלק מסוד ההצלחה של כל קמפיין. אלכסיי שלימוב מפרק אותו לגורמים

חושבים על קידום עם משפיעני רשת? עם איזו סוכנות תעבדו

9/03/2017
וזהירות מרמאים
מנהלי פרסום ודיגיטל - כך תפיקו את המיטב מאנשי הטכנולוגיה במשרד

מנהלי פרסום ודיגיטל - כך תפיקו את המיטב מאנשי הטכנולוגיה במשרד

23/02/2017
מלכודת הקופי הגדולה: את, אתה, את/ה או אתם?

מלכודת הקופי הגדולה: את, אתה, את/ה או אתם?

5/01/2017
אם כתבתם אי פעם בחייכם תוכן בעברית, אתם יודעים בדיוק באיזו צרה מדובר. פרק מהספר "מיקרו קופי: המדריך המלא" יעשה לכם סדר ויאפשר לכם לבחור אחת ולתמיד דרך שתתאים לכם.
מנהלי שיווק אנאלוגים בעולם דיגיטלי

מנהלי שיווק אנאלוגים בעולם דיגיטלי

22/12/2016
הפער הדיגיטלי מתרחב, בעיקר לגבי מנהלי שיווק בארגונים גדולים שהתרגלו לעולם הפרסום הישן. אופיר סלע במאמר שלא מתכוון לפגוע באף אחד, אבל כדאי לוודא שהוא לא מתייחס אליכם.
רעידת האדמה של תעשיית הפרסום שעומדת להתרחש ב-2017

רעידת האדמה של תעשיית הפרסום שעומדת להתרחש ב-2017

15/12/2016
46% ממנהלי השיווק בישראל הצהירו כי תקציב השיווק שלהם באינטרנט יגדל ב-2017. בעולם שכזה, "להיות שם" זה כבר לא מספיק. מה המגמות שיובילו המותגים המובילים בשנה הקרובה.
צפו: הקמפיינים הטובים בעולם נגד נהיגה בשכרות

צפו: הקמפיינים הטובים בעולם נגד נהיגה בשכרות

8/11/2016
האתגר הגדול של השיווק הוא שינוי התנהגות של צרכנים, והמשימה הגדולה ביותר עומדת בפני קמפיינים למניעת נהיגה בשכרות. קיבצנו 8 קמפיינים איכותיים שהצליחו לצמרר אותנו ולעשות את הבלתי יאומן.
התייבש לי המוח, בוא נביא פרזנטור

התייבש לי המוח, בוא נביא פרזנטור

13/07/2016
האם כשמשרד פרסום מציע לעבוד עם פרזנטור הוא פשוט חוסך במאמצים על קריאייטיב? שלומי רובינשטיין העלה את הנושא בקבוצת פייסבוק גדולה ואנחנו מגישים לכם עם תגובות נבחרות.
כשמד מן ופק מן נפגשו: המשחקים השיווקיים שתפסו את הקהל

כשמד מן ופק מן נפגשו: המשחקים השיווקיים שתפסו את הקהל

10/05/2016
התמכרתם פעם למשחק בנייד? מיליוני אנשים נצמדים למשך שעות ארוכות למכשירים הקטנים כדי לשחק במשחקים. הטרנד לא נעלם מעיני הפרסומאים שרוצים במשחקים שיווקיים להיט חם
איך מפרסמים לנשים בלי להעליב?

איך מפרסמים לנשים בלי להעליב?

25/02/2016
גולדסטאר – כיום כל אישה יודעת שהבירה הזו היא לא בשבילה, הם דאגו לכך. אך האם ניתן ליצור פרסומת לבירה שכן פונה לקהל הנשי? התשובות נעוצות בהבנת העידן החדש בפרסום
5 פרסומות הסופרבול שבטח לא החמצתם

5 פרסומות הסופרבול שבטח לא החמצתם

11/02/2016
אם כן החמצתם, זה הזמן להתעדכן באירוע הפרסום הגדול של השנה – גמר הפוטבול האמריקאי שמציג פרסומות עם תג מחיר של 4.5 מיליון דולר ל- 30 שניות.
"ותזכרו את זה": הנוסחה להפקת פרסומות מוצלחות

"ותזכרו את זה": הנוסחה להפקת פרסומות מוצלחות

10/12/2015
מה גורם לנו לאהוב ולזכור פרסומות מסוימות יותר מאחרות? מעקב אחר מדד הפרסומות המוצלחות מגלה איך יוצרים פרסומת שלא תצא לנו מהראש מהתסריט ועד הפרזנטור

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד