הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

העמותה לילדים בסיכוי תקבל אחוז מכל עסקה בפופ אפ של Kiehl's

12/11/2018
צילום: חן ווגשל
צילום: חן ווגשל

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי  Kiehl's, בראשם קובי אזולאי - מנכ"ל חטיבת היוקרה, איה מונק - מנהלת השיווק, רוני איילבאום - מנהלת יחסי הציבור ודורית וידבסקי – מנהלת התקשורת, ציינו בחמישי האחרון את  פתיחת  מתחם הפופ אפ, שיפעל בקניון רמת אביב, עד סוף חודש דצמבר.

 

האירוע נערך במתחם שעוצב בסגנון ניו-יורקי המתכתב עם עיצוב סניפי הרשת בעולם וכלל קוקטייל ומינגלינג על טהרת הבריאות וחשיפת סדרת המוצרים החדשים לחורף הקרוב, בניהם: סרום חדשני, המכיל ריכוז גבוה ויטמין C וחומצה הילארונית.

 

את האירוע  פתח גיא גיאור, בתור נטורופת מוסמך שהסביר לאורחים על יתרונות ויטמין C וחשיבותו לעור הפנים.

איה מונק  חתמה את האירוע ואמרה: "הידע הנרחב של המותג המשלב קוסמטיקה, רוקחות ועשבי מרפא, פותח במהלך ה-165 השנים האחרונות וזה מה שמבדל את המותג, המציע פורמולות יעילות עשירות במרכיבים הטבעיים הטובים ביותר, אשר פותחו באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר".

 

לדבריה: "המתחם יעמוד לרשות הקהל הרחב עד סוף דצמבר וניתן יהיה ליהנות מצוות מקצועי ומיומן שיאבחן את מצב עור הפנים, יעניק טיפים ועצות לטיפוח בהתאמה אישית ללא עלות וכן ממתנה ייחודית בכל קנייה.

 

 

עוד הסבירה מונק לאורחים: "מותג הטיפוח קיל'ס, הנחשב בעולם למותג פילנתרופי, החליט לאמץ בישראל את  עמותת "ילדים בסיכוי" – המספקת תמיכה ותכנים לילדים.  במסגרת זו  המותג  תורם 1 ₪ מכל  עסקה  לטובת העמותה.

 

עוד הגיעו להתנסות ולברך: דויד בן משה - מנכ"ל קניון רמת אביב, מנחת הטלוויזיה מירי מיכאלי, קארין דונסקי, פאולינה אלברשטיין   ועוד.

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור, תקשורת ודוברות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד