הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיתוג ואסטרטגיות שיווק

הטרנד שמזעזע את מותגי הענק

הטרנד שמזעזע את מותגי הענק

17/10/2018
שומרי משקל, דאנקין דונאטס - שני מותגים גלובליים ועוצמתיים שעשו צעד דרמטי ושינו את שמם. מה הגל בשוק שזעזע אותם, ושאף חברה לא יכולה להתעלם ממנו יותר.
מה הטקס של המותג שלך? תובנות מהטרמינל

מה הטקס של המותג שלך? תובנות מהטרמינל

26/07/2018
שיטוט מקרי בפארק בניו יורק הוביל לקניית ספר חדש על שיווק, שקריאה שלו בטיסה הביא אותי לתובנה חשובה רק בהמתנה למזוודות: כל מותג צריך טקס קטן משלו.
3 דברים שמנהל השיווק יכול לעשות על מנת להגביר ROI

3 דברים שמנהל השיווק יכול לעשות על מנת להגביר ROI

12/07/2018
מנהלי שיווק עובדים קשה מאד כדי להשיג את הליד הבא, והאתגר הופך קשה יותר מיום ליום. הנה כמה טיפים מאת ירון לוי, להגברתה- ROI מכל מאמץ שכזה.
6 סדנאות וקורסים שיעשירו את עולמו של כל איש שיווק

6 סדנאות וקורסים שיעשירו את עולמו של כל איש שיווק

28/06/2018
הדרישות בתעשייה היום מחייבות כל אחד להתעדכן במושגים הבסיסיים והלא בסיסיים בתחום ועולם השיווק הדיגיטלי הופך חכם יותר מיום ליום. אספנו עבורכם רשימה של כמה קורסים וסדנאות מעולים
מתמודדת ישראלית בתחרות קוקטיילים המשלבת בין מיתוג המשקה לבין אופן ההכנה

מתמודדת ישראלית בתחרות קוקטיילים המשלבת בין מיתוג המשקה לבין אופן ההכנה

17/04/2018
תנו הזדמנות לאינטואיציה

תנו הזדמנות לאינטואיציה

22/03/2018
מירי דליצקי כבר עוסקת שנים רבות במסחור דמויות טלוויזיה, ולרוב עם אותם זכיינים ותיקים וטובים. אבל כשפנו אליה ארבעה חברים עם רעיון היה שם משהו שונה. מסר חשוב לכל מנהל שיווק.
טרנד בשיווק: מיתוג הנפקות קריפטו

טרנד בשיווק: מיתוג הנפקות קריפטו

1/03/2018
מחפשים את ההתמחות הבאה בשיווק? הנפקות ה- ICO המבוססות על מטבעות הקריפטוגרפיים כמו הביטקוין הן שוק בצמיחה מהירה. להלן 10 דרישות בסיסיות לפני שיוצאים לדרך.
יוצרים תוכן שיווקי? כך תייחדו אותו

יוצרים תוכן שיווקי? כך תייחדו אותו

28/12/2017
לכתוב תוכן זה נחמד, ליצור תוכן מעניין זה כבר סיפור אחר. מירב קפלן עם 5 כללים לתוכן שיספק ערך גם לקוראים וגם לחברה שמפיקה אותו
דרוש איש שיווק להגדלת מכירות - ללא אסטרטגיה

דרוש איש שיווק להגדלת מכירות - ללא אסטרטגיה

7/12/2017
מחקר שביצע יוסי כהן העלה תוצאות מדאיגות לגבי תפיסת התפקיד של מנהל השיווק בארגונים על ידי ההנהלה - הדחוף דוחק את החשוב. מוכר?
תשכחו מהדאטה. שם המשחק החדש הוא AI

תשכחו מהדאטה. שם המשחק החדש הוא AI

16/11/2017
הדאטה נעלמה. מנהלי שיווק מעולם לא אהבו את הביטוי הקר הזה. כעת הבשורה העיקרית מכנס Dmexco האחרון, נסובה סביב שתי מילים, בנות שתי אותיות בלבד: AI ו-VR.
כך נטפליקס משנה את הגדרת הטלוויזיה

כך נטפליקס משנה את הגדרת הטלוויזיה

29/10/2017
הטלוויזיה אחרי נטפליקס היא כבר לא אותו הדבר. את העקרונות שמובילים את נטפליקס מותגים בכל התחומי יכולים וצריכים לאמץ כדי לשנות את התחומים שלהם
הרבלייף ישראל תעניק חסות אישית ל- 3 ספורטאים  אולימפיים

הרבלייף ישראל תעניק חסות אישית ל- 3 ספורטאים אולימפיים

19/10/2017
חברת הרבלייף מעניקה חסות תזונתית לוועד האולימפי בישראל עד המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020

השקות מנצחות לרבעון: נביעות ועדיפות לנכים

השקות מנצחות לרבעון: נביעות ועדיפות לנכים

19/10/2017
נביעות - על זיהוי של מחסור בהצעת ערך של משקאות near water הפונה לבני נוער, עדיפות לנכים על שימוש ראשון בטרמינולוגיה שכבר לא משתמשת באדם עם מוגבלות אלא באדם עם עדיפות
שלושת המפתחות לשיווק גלוקלי מוצלח

שלושת המפתחות לשיווק גלוקלי מוצלח

3/08/2017
מה משדרת לצרכן אריזה בצבע זהב? ואם אתם בסין? מאמר של גיל הורסקי על אימוץ חשיבה גלוקלית
לירן שכטר, יוהאן ריד, סאפ

הצרכן דורש חוויית לקוח חדשנית ומותאמת אישית

25/07/2017
יוהאן ריד, סגן נשיא עולמי של SAP Hybris Marketing - פתרון השיווק והמסחר האלקטרוני של ענקית התוכנה , ולירן שכטר, מומחה לאסטרטגיה דיגיטלית וחדשנות בסאפ ישראל, מספרים על חווית הלקוח החדשה וכיצד מספקים אותה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.
מודל O2O: נערכים לדור ה- Z

מודל O2O: נערכים לדור ה- Z

18/05/2017
הראשונים מבני דור ה- Z כבר הופכים ללקוחות שלכם, ויש להם דרישות. מודל O2O יסייע לכם.
בקרה על מחיר המוצר אצל יצואן שהוא חברה רב לאומית

בקרה על מחיר המוצר אצל יצואן שהוא חברה רב לאומית

16/03/2017
שאלה מורכבת בשוק שהופך לגלובלי מיום ליום
מיתוג לפני הנפקה-למה? מתי? וכיצד?

מיתוג לפני הנפקה-למה? מתי? וכיצד?

12/01/2017
הנפקה היא רגע קריטי בחיי חברה. עבודת מיתוג טרום הנפקה יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה קטנה להצלחה עצומה, או אפילו לכישלון. מי החברות שעשו זאת ועל החברה שפספסה.
הכתבות הנקראות ביותר ב- 2016

הכתבות הנקראות ביותר ב- 2016

29/12/2016
מסכמים את 2016 עם המאמרים הנקראים ביותר ב- Allmarketing. מאמרים בנושאי מכירות ממשיכים לרתק אתכם, וכמובן כל מה שקורה כאן ועכשיו בתעשיית הפרסום.

לשפוט חברה על פי הצלחת לקוחותיה

לשפוט חברה על פי הצלחת לקוחותיה

21/12/2016
מה קורה כאשר בעידן האינטרנט לקוחות ממתינים כמה שניות יותר מידי. מנהלת השיווק והבאזז של הסטרטאפ קמיניריו מציבה זרקור על הדברים החשובים באמת.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד