הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שיווק באינטרנט

צוללים לפרטים: למה הגולשים מהפרסום לא ממירים באתר

צוללים לפרטים: למה הגולשים מהפרסום לא ממירים באתר

6/06/2019
הגולשים מגיעים לאתר, אבל הקניות וההמרות מבוששות לבוא. המדריך למנהל השיווק האובד.
איך להביא לקוחות אל נקודת סליקה באתרי מסחר אלקטרוני

איך להביא לקוחות אל נקודת סליקה באתרי מסחר אלקטרוני

23/04/2019
בעוד מסחר אלקטרוני הוא בהחלט אפיק הכנסות הדורש תשומות נמוכות יחסית לעולם הפיזי, עדיין יש להתייחס אליו כאל אפיק עסקי לכל דבר - להלן כמה עקרונות שיובילו את הלקוחות לרכישה באתר.
האם אפל עומדת לשנות את האינטרנט פעם נוספת?

האם אפל עומדת לשנות את האינטרנט פעם נוספת?

25/03/2019
אפל עומדת להשיק היום מספר מוצרים חדשים. אחד מהם יכול לשנות את הדרך בה אנו צורכים ומשווקים כיום תוכן באינטרנט.
הזמן להעלות את התוכן שלכם רמה

הזמן להעלות את התוכן שלכם רמה

13/03/2019
במטרה לשמור על המשתמשים באמצעות תוכן איכותי ובמקביל להגדיל את שורת הרווח, על הפבלישרים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות. אלרואי מרום מציג את הפרמטרים שהפבלישרים חייבים לאמץ


קידום אתרים – ההבדל בין אתרים גדולים לאתרים קטנים

קידום אתרים – ההבדל בין אתרים גדולים לאתרים קטנים

15/01/2019
חשוב להבין שכיום קידום אתרים הוא דבר חשוב מאד למי שרוצה להצליח ולפרסם את העסק שלנו בכל רחבי האינטרנט ולהגדיל את קהל הלקוחות שלו לא משנה עם הוא עסק קטן או גדול.
היכולת הבלתי מנוצלת של תוכן וידאו

היכולת הבלתי מנוצלת של תוכן וידאו

8/01/2019
64% מהקונים ברשת נוטים לרכוש מוצר לאחר שצפו בסרטון וידאו. סרטוני וידאו זכורים גם 30 ימים לאחר הצפייה. עם נתונים כאלה, מדוע איננו רואים יותר סרטוני וידאו שיווקיים? סמנכ"ל השיווק של קלאודינרי מסביר


5 דרכים ותוספים להגברת מכירות בנקודת הסליקה באתר WooCommerce

5 דרכים ותוספים להגברת מכירות בנקודת הסליקה באתר WooCommerce

4/01/2019
WooCommerce היא מערכת הקמת החנויות המקוונות הנפוצה כיום. אבל היא לא נקיה מבעיות, ובגרסה הבסיסית שלה היא אפילו מקשה על מכירות. להלן כמה דרכים לשדרג את החוויה.
עושים היגיון בטירוף הקניות: מה עבד ולא עבד במכירות אונליין

עושים היגיון בטירוף הקניות: מה עבד ולא עבד במכירות אונליין

13/12/2018
לפני שניגשים לסיכומי 2018 בשיווק, הגיע הזמן לנתח את מה שעבר על כולנו בחודש שעבר - הטרפת של בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי.
סמנכ"ל השיווק בשניידר אלקטריק ישראל

שניידר אלקטריק משיקה קמפיין דיגיטל "אתגר החשמל לעסקים"

29/11/2018
חברת שניידר אלקטריק משיקה קמפיין לאיתור של בעלי עסקים קטנים להתנסות בפתרון חדשני מבוסס IoT המאפשר לנטר את צריכת החשמל בעסק בזמן אמת
6 דברים שכל סוחר צריך לבדוק לפני הבלאק פריידי

6 דברים שכל סוחר צריך לבדוק לפני הבלאק פריידי

22/11/2018
רגע לפני שטירוף הבלאק פריידיי מגיע לשיאו, קבלו את רשימת הדברים שחייבים לבדוק לפני שממריאים לימי המכירות החמים ביותר בשנה.
כך כבשה עינת קליש-רותם את חיפה דרך הדיגיטל

כך כבשה עינת קליש-רותם את חיפה דרך הדיגיטל

12/11/2018
המהפך שעשתה עינת קליש-רותם בחיפה בוצע עם קמפיין ש נערך רק בדיגיטל. תפסנו את מנהל הדיגיטל שלה, שגיא פומרנצבלום, לשמוע איך הם עשו זאת, והאם אפשר להכריז על סיום עידן המדיה המסורתית.
בדוק את עצמך: הטרנדים החמים בעולם שיווק הוידאו

בדוק את עצמך: הטרנדים החמים בעולם שיווק הוידאו

9/10/2018
עולם הוידאו משתנה במהירות עצומה ומספק את ההזדמנויות הגדולות ביותר לפרסום בשוק תחרותי ועמוס. יניב רוזנצוויג מספק את הרשימה המלאה של טרנדים שכל מנהל שיווק חייב להכיר.
6 דרכים להוציא יותר מקמפיין האימייל הבא שלכם באמצעות פרסונליזציה

6 דרכים להוציא יותר מקמפיין האימייל הבא שלכם באמצעות פרסונליזציה

6/09/2018
מחקרים מראים שהודעות דוא"ל עם שורות נושא מותאמות אישית הן בעלות סיכוי גבוה ב -26% להיפתח! כך תעשו פרסונליזציה נכון משורת הנושא ועד נטישת העגלה.
סיילפורס השלימה את עסקת הרכישה של דאטורמה

סיילפורס השלימה את עסקת הרכישה של דאטורמה

21/08/2018
דאטורמה הנרכשת, מעניקה שירות ליותר מ-3,000 חברות וענקיות בינלאומיות, המשתמשות בשירותיה בכדיי לשכלל את ביצועיהן בתחומי השיווק והפרסום.
3 לקחים בדיגיטל – מהחודש האחרון

3 לקחים בדיגיטל – מהחודש האחרון

16/08/2018
הפקת לקחים זה חלק מתהליך עבודה של כל ארגון. בדיגיטל, שם דברים משתנים כל שבועיים, זה חשוב במיוחד - אז פשוט סיכמנו את הלקחים החשובים שלנו מהחודש, והגשנו.

שי דוייה וג'רמי אביסירה

אפליקציה חדשה תנסה לגייס תרומות בתמורה לצפיה בפרסומות

31/07/2018
הפלטפורמה של Watch And Give פועלת על באמצעות שילוב של QRCode בשלטי פרסום, באנרים, תוכניות טלוויזיה ועוד.
5 טיפים לאפיון עמודי נחיתה מהמומחים בתחום

5 טיפים לאפיון עמודי נחיתה מהמומחים בתחום

7/06/2018
עמודי הנחיתה הקלאסיים שהתבססו על כותרות שיווקיות, אימג' בסיסי וטופס, כבר לא מספיקים. היום יש להשקיע קצת יותר בחוויית המשתמש של כל עמוד נחיתה. ריכזנו עבורכם טיפים מהמובילים בתחום.
שיימינג זה לא סוף העולם

שיימינג זה לא סוף העולם

26/04/2018
לא בכל יום מתרחש אירוע רשת שמאשש באופן מובהק את הטענה של המשבריסט, לפיה שיימינג הוא לא סוף העולם. השבוע זה קרה לפסטה בסטה.
השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

29/03/2018
קחו שלושה מרכיבים עוצמתיים של הפרסום ברשת, חברו אותם ביחד, וקיבלתם כלי שיווקי שיכול לקחת קמפיין לרמה חדשה של מעורבות ומכירות.
שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

23/01/2018
מנהלת הדיגיטל של בזק, חושפת את מאחורי הקלעים של קמפיין הדודה והדוד, וגם מה תדרוש ממנהל הדיגיטל הבא שתגייס
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד