הפוך לעמוד הבית
יפעת

שיווק באינטרנט

השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

השילוב שלוקח קמפיינים לרמה חדשה

29/03/2018
קחו שלושה מרכיבים עוצמתיים של הפרסום ברשת, חברו אותם ביחד, וקיבלתם כלי שיווקי שיכול לקחת קמפיין לרמה חדשה של מעורבות ומכירות.
שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

שיחה עם רבקי סגל: עוד לפני הקמפיין הבנו שיש לנו כאן נכס ויראלי

23/01/2018
מנהלת הדיגיטל של בזק, חושפת את מאחורי הקלעים של קמפיין הדודה והדוד, וגם מה תדרוש ממנהל הדיגיטל הבא שתגייס
אתר חדש לפרסום אבדות ומציאות

אתר חדש לפרסום אבדות ומציאות

26/12/2017
האתר מהווה פלטפורמה וירטואלית המקשרת בין אנשים שאיבדו חפצים לבין מוצאי אבדות שמעוניינים להחזירן לבעליהן.
הבייס: 4 דברים שמנהל שיווק מתחיל חייב להכיר באנליטיקס

הבייס: 4 דברים שמנהל שיווק מתחיל חייב להכיר באנליטיקס

23/11/2017
מנהלי שיווק עם ניסיון בטוח מכירים את 4 הדברים הבאים באנליטיקס שהם הבייס לניהול דיגיטל כמו שצריך
אשלי וקסמן

שופרסל בשיתוף פעולה יייחודי עם היוטיוברית אשלי וקסמן

24/08/2017
שיתוף הפעולה נערך כחלק מהעמקת פעילות שופרסל בתחום הפארם
7 סיבות מדוע כדאי לכם להימנע מרכישת רשימות תפוצה בכל מחיר

7 סיבות מדוע כדאי לכם להימנע מרכישת רשימות תפוצה בכל מחיר

8/06/2017
יש אנשי מרקטינג שחושבים שקניית רשימות תפוצה נותנת להם תוצאות מהירות. לפעמים זה באמת נראה כך. אבל לפני שרצים לקנות, תקראו את זה.
מניפולציות גאוניות ופשוטות להפליא שיגרמו לאנשים לפתוח דיוורים שלכם

מניפולציות גאוניות ופשוטות להפליא שיגרמו לאנשים לפתוח דיוורים שלכם

8/06/2017
על רוב המיילים השיווקיים אתם מדלגים. אבל מידי פעם לאחד מהם אתם מתייחסים. היא כנראה משתמשת באחת המניפולציות הקטנות הבאות
הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

הבורסה ליהלומים השיקה אגף אינטרנט

18/05/2017
יספק לחברי הבורסה סיוע והדרכה במכירות יהלומים און-ליין. האגף החדש יספק לחברות וחברי הבורסה ליהלומים עמדות שירות והדרכה שיימצאו בכניסה לאולם המסחר של הבורסה
כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

כך תכתוב כתבה לפרסום באאוטבריין או בטאבולה שתביא תוצאות

21/02/2017
כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

כשקמפיין דומינוס פוגש מחאת עובדים

9/02/2017
דומינוס פיצה בחרה להתמודד עם המשבר האחרון בניסיון לשדר "עסקים כרגיל". הקמפיין האחרון שלה כבר התנהל שלא כרגיל לחלוטין.
עסקים בזירה החברתית. מדריך הצעד הראשון

עסקים בזירה החברתית. מדריך הצעד הראשון

2/02/2017
יש הרבה מאמרים על שיווק וקידום ברשתות חברתיות. אבל אם אתם בשלב בניית העסק הטרי שלכם, כדאי שתציצו במדריך.
סיפור הצלחה: איך חסכנו 60% מתקציב גוגל ופייסבוק מבלי לפגוע בתוצאות

סיפור הצלחה: איך חסכנו 60% מתקציב גוגל ופייסבוק מבלי לפגוע בתוצאות

15/12/2016
במאמר חושף נתן קריידרמן, מנכ"ל Analyzit, את התהליך שעשה, שלב אחר שלב, בחנות אונליין לאופנה. זאת אחרי שמנהל השיווק גילה שהוא שם עוד ועוד כסף בפרסום אבל המכירות לא עלו בהתאם.
התוכן הופך למלך גם בעולם הפרסום

התוכן הופך למלך גם בעולם הפרסום

3/11/2016
בעבר, כשמנכ”ל דרש ממנהל השיווק להגדיל מכירות של אחד המוצרים במהירות, רוב מנהלי השיווק היו מכינים מבצע, מעלים קמפיין והופ – הגרף עולה. אבל האם יש דרך להשיג תוצאות טובות יותר?

9 פיצ'רים קטנים ש(אולי) לא הכרתם בגוגל אנליטיקס

9 פיצ'רים קטנים ש(אולי) לא הכרתם בגוגל אנליטיקס

6/10/2016
גוגל אנליטיקס מפוצצת בפיצ'רים, כפתורים סודיים, ואינסוף מידע שמתחבא אם רק מישהו יגיע אליו. גוגל מצידה לא ממהרת לפרסם אבל טוב שיש את מומחה האנליטיקס אסף טרפיקנט.
דברים שהייתי רוצה שיעלמו מנוף הפייסבוק הישראלי

דברים שהייתי רוצה שיעלמו מנוף הפייסבוק הישראלי

6/10/2016
סתיו זיו העלתה לכבוד השנה החדשה סטטוס בנושא שיווק בפייסבוק, הומוריסטי, אבל מי שעוסק בתחום יזהה בו אמיתות כואבות. מומלץ גם למנהלי שיווק שרוצים הצצה אל מאחורי הקלעים.
סיבה אחת לחשוב פעמיים על תחרויות פייסבוק

סיבה אחת לחשוב פעמיים על תחרויות פייסבוק

22/09/2016
על פניו ההיגיון מאחורי תחרויות פייסבוק בסגנון "שתפו-לייקקו-ותזכו" הוא ברור מאוד וקורץ במיוחד לעסקים קטנים. אבל מה ההשפעה עבור מי שמחפש רווחיות בטווח הארוך.
StartApp נבחרה להוביל נוכחות דיגיטלית של סמי הכבאי וברבי

StartApp נבחרה להוביל נוכחות דיגיטלית של סמי הכבאי וברבי

19/09/2016
"אנחנו נרגשים במיוחד מהקשר עם Mattel ומההזדמנות לעזור להם להעביר את המותגים האיקוניים שלה לעולם הדיגיטלי של היום", אמר גיל דודקיביץ' המנכ"ל והשותף המייסד של StartApp.
האם העמוד השני בגוגל יתחיל להיות רלוונטי?

האם העמוד השני בגוגל יתחיל להיות רלוונטי?

15/08/2016
יחסי האהבה שנאה בין גוגל למקדמי אתרים ממשיכים להתהדק - עם העדכון האחרון של גוגל הדברים הולכים יותר לכיוון השנאה, כשייתכן ויגרום למקדמי אתרים להביט על העולם מהקומה השניה.
פרסום דיגיטלי לגיל השלישי – זה אפשרי

פרסום דיגיטלי לגיל השלישי – זה אפשרי

11/08/2016
ישנה הנחה שפרסום לגיל השלישי יהיה אפקטיבי ביותר בפרסום אופליין, שילוט חוצות בשכונות וותיקות, בתי חולים ותוכניות טלוויזיה מסוימות. אופיר סלע מציע לשקול את הדברים מחדש.
הרשימה הגדולה: 25 טיפים להגדלת רשימת התפוצה

הרשימה הגדולה: 25 טיפים להגדלת רשימת התפוצה

4/08/2016
החלום של כל מדוור היא רשימת תפוצה איכותית וגדולה, כי בשביל מה אנחנו בונים קמפיינים אם לא בשביל שאנשים יפתחו ויקראו אותם? הגיע הזמן לרענן את הרשימה שלכם
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד