הפוך לעמוד הבית

7 כללים לשיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים שלכם

25/01/2016
7 כללים לשיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים שלכם

שיפור אחוזי ההמרה בקמפיינים הממומנים שלכם ובאתרי האינטרנט עשוי לחסוך לכם כסף רב בתהליך השיווק והמכירה שלכם. היתרון הגדול ברשת האינטרנט על פני שאר הפלטפורמות הפרסומיות, הוא היכולת לעקוב, למדוד ולנתח את התפוקה מכל אחת מהפלטפורמות השונות וכתוצאה מכך לייעל את תהליך הפרסום ולחסוך עלויות רבות. כיום, באמצעות שתילת קוד מעקב, הגדרת יעדים ומעקב המרות ומספרים ווירטואליים, תוכלו לחשב את העלות של הפרסום מול התועלת בכל אחת מהפלטפורמות.

לפני כל תהליך, על מנהל הקמפיינים להגדיר את היעדים השונים והמטרות שהוא מעוניין להשיג כתוצאה מהפרסום. יעדים יכולים להתבטא בלידים ופניות של לקוחות, מכירות באתרי מסחר, רישום לניוזלטר וכדומה. אחוז המרה נהוג לחשב באמצעות חלוקת כמות הגולשים או עלויות הפרסום בכמות ביצוע הפעולות שהגדרתם.

להלן מספר פרמטרים שונים שעליכם להתחשב בהם לקראת תהליך הפרסום על מנת להגדיל את אחוזי ההמרה בקמפיינים הפרסומיים שלכם:

·        אפיון קהל היעד: אפיון קהל היעד הוא התהליך החשוב ביותר שעליכם לבצע בצורה מקצועית. תהליך האפיון קודם לעיצוב ובניית עמודי הנחיתה, יצירת התוכן הקריאטיבי ובחירת הפלטפורמות השונות בהן תערכו את הקמפיינים. בהליך האפיון של קהל היעד, עליכם לחשוב על הרגלי הגלישה של האוכלוסייה הרלוונטית אליכם ותחומי העניין שלהם.

·         בניית קמפיין רלוונטי לקהל היעד: יצירת הקמפיין צריכה להיות מותאמת לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בחירת הצעות אטרקטיביות עבור הגולשים היא הגורם העיקרי שישפיע על התפוקה של הקמפיין.

·        עמודי הנחיתה: עולם הUI וה-UX משפיע מאד על אחוזי ההמרה. על מנת שתוכלו לשפר את תוצאות הקמפיין, מומלץ לערוך AB Testing ולייצר מספר עמודי נחיתה בשביל לבחון את אחוז ההמרה של כל עמוד ולייעל את הקמפיין בהמשך. בקמפיינים שמטרתם לייצר לידים, מומלץ שלא לפרט יותר מדי על הנושא על מנת לעורר את הסקרנות אצל הגולשים ולהעביר את תהליך המכירה לידי שיחת טלפון או פגישה. התוכן הקריאטיבי בעמודי הנחיתה חשוב במיוחד.
תוכלו לצפות בעמודי נחיתה של מתחרים אשר ביצעו
AB Testing ולעצב את העמודים בסגנון זהה.

·        הגדרת מעקב: המערכות השונות מאפשרות לנו לקבל אינדיקציה מפורטת לגבי אחוזי ההמרה שלנו בתהליכים הפרסומיים. באמצעות שתילת קוד מעקב בכל אחד מהעמודים נוכל לקבל פירוט לגבי ההמרות השונות. הזינו קוד מעקב בכלי Google Analytics, הוסיפו מספר טלפון ווירטואלי (Maskyoo) לכל אחד מעמודי הנחיתה וצפו בתוצאות במטרה לשפר את הנתונים. מומלץ לקבל החלטות ולערוך שינויים רק לאחר ניצול תקציב מספק שממנו ניתן להפיק מסקנות.

·        Remarketing: קמפיין Remarketing הכרחי בכל הליך פרסומי. באתרי מסחר שונים, נמצא כי קמפיינים של Remarketing הובילו לאחוזי המרה גבוהים במיוחד. היכולת שלכם להחזיר גולש (שהביע עניין בעבר) בחזרה לאתר האינטרנט שלכם או לעמוד הקמפיין תשפר את אחוז ההמרה. המחירים של קמפיין ה-Remarketing זולים במיוחד ומומלץ לערוך קמפיינים מסוג אלו ברשת המדיה וברשתות החברתיות.

·        פעילות בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת: בעולם המודרני קיימות מגוון רחב של פלטפורמות שבאמצעותן תוכלו לשווק את המוצרים והשירותים שלכם. מומלץ לפעול תחילה בכמה שיותר פלטפורמות רלוונטיות על מנת לאתר את הפלטפורמה המתאימה ביותר לפרסום לאחר תקופת האבחון. בין הפלטפורמות הפרסומיות בהן תוכלו להשתמש: רשתות חברתיות, מנועי החיפוש, רשת המדיה, פלטפורמות לניהול תוכן ועוד...

·        AB Testing: "אין חכם כבעל ניסיון" – החלק החשוב ביותר בכל הליך פרסומי הוא לערוך תקופת התנסות עם הקמפיינים, בה תוכלו למדוד את ההצלחה של הקמפיינים השונים ולאתר את הדרך הטובה ביותר לפנות ללקוחות שלכם. לאחר תקופה מספקת שמאפשרת לערוך אינדיקציה תוכלו לדעת בצורה טובה יותר היכן להשקיע את כספכם בקמפיינים הממומנים השונים.

 

* לירן דורון, מנכ"ל חברת SEOMAN וסמנכ"ל שיווק ב"פיפלביז

seoman.co.il

מאמרים נוספים בנושא

עבור לתוכן העמוד