הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

5 דרכים ותוספים להגברת מכירות בנקודת הסליקה באתר WooCommerce

4/01/2019
5 דרכים ותוספים להגברת מכירות בנקודת הסליקה באתר WooCommerce

 

WooCommerce היא מערכת הקמת וניהול החנויות המקוונות המובילה כיום. היא מחזיקה בנתח שוק של 29%. אחריה נמצאות Squarespace עם 19%, ו- Shopify עם 10%. Wix הישראלית עומדת על 6% ומג'נטו המורכבת יותר, אחראית ל- 4.7%. (מקור הנתונים). על אף הקלות בה ניתן להקים ב- WooCommerce אתר מכירות בסיסי, כדי להגיע לרמה גבוהה של מכירות צריך לשפר ולהוסיף על המערכת הבסיסית:

 תוסף סליקה לכרטיסי אשראי:

 עם WooCommerce הבסיסי תוכלו בקלות להפעיל סליקה דרך פייפאל, אבל עדיין רוב הגולשים אוהבים לשלם באמצעות כרטיס האשראי שלהם – במיוחד בישראל. עם כרטיס האשראי גולשים רבים מרגישים בטוחים יותר. כדי לאפשר תשלום בכרטיסי אשראי יש צורך בתוסף סליקה לוורדפרס של אחת מחברות הסליקה בישראל, שם תצטרכו להזין את מספר החשבון שלכם בחברת האשראי. תצטרכו כמובן גם לפתוח חשבון אצל חברת אשראי – התהליך מעט מסורבל, אך פותח את אפשרות הרכישה עבור קהל רחב.

 

מוצרים משלימים:

לקוח הגיע לקופה שלכם. ברכותינו, זה בטח לא היה פשוט -  פרסמתם, קידמתם, עשיתם אופטימיזציה לעמודים, הצגתם לו את המוצרים הנכונים. זה לקוח איכותי שעלה לכם הרבה כסף – למה שלא תציעו לו מוצרים נוספים – מוצרים משלימים או להרחיב את סל הקניות. Up Sale ו- Cross Sale. מצלצל מוכר? זה הצלצול של הקופה הרושמת שעומדת לעבוד שעות נוספות.

קחו לכם כדוגמא את GoDaddy ואת Lenovo – בצעו שם תהליך רכישה ותבינו כמה אפשר להוציא מלקוח בדרכו החוצה, שכבר עומד עם מספר האשראי ביד מוכן לסליקה.

 Beeketing הוא תוסף איכותי להגברת המכירות. אבל יש עוד הרבה אפשרויות זמינות עבורכם. העיקר היא לא לוותר על שום הזדמנות –שם טמונה הרווחיות האמתית שלכם.

לקצר את תהליך התשלום

תהליך היציאה מהחנות בווקומרס הוא לא מהמושלמים (בלשון המעטה). לקוחות רבים, ואפילו בעלי האתרים עצמם, הולכים בהם לאיבוד. לדוגמא, הצורך לעיתים להירשם לאתר לפני הרכישה עצמה, מרתיע את הגולשים.  לכן נוצרו לא מעט פלאגינים שנועדו לעשות סדר בבלאגן. פתרון אחד לכך יצרה WooCommerce שכנראה מודעת היטב לבעיה ואיפה מנצלת אותה לעשיית רווחים, עם ה-Woocommerce One Page Checkout (פלאגין בתשלום). מה הפלאגין עושה ברור מהשם שלו – והמשמעות היא תהליך רכישה קצר בהרבה, והרבה יותר הכנסות. בנוסף יש גם את ה- WooCommerce Field Editor שמספק לכם יותר שליטה על השדות המוצרים ללקוח בדרך לתשלום.

חיבור חובה לגוגל ופייסבוק

לגוגל ופייסבוק יש מטרה, להפוך לנקודת המגע הראשונה וגם האחרונה – משמע להפוך להיות המקום שבו מתרחשות הרכישות ברשת. כדי לעשות זאת הן משקיעות כיום רבות בממשקים ל- WooCommerce. פייסבוק הייתה הראשונה להוציא תוסף לוורדפרס שמחבר את כל המידע על המוצרים בחנות אל הקטלוגים של פייסבוק, וכך ניתן להציג בקלות את המוצרים וגם לקדם אותם ללקוחות הרלוונטיים ביותר. גוגל השיקה גם היא לאחרונה תוסף לוורדפרס, אך כדי לחבר את כל המוצרים למערכת Merchant של גוגל ניתן להשתמש בתוסף Woocommerce Google Feed Manager. יותר חשיפה = יותר מכירות. חוק פשוט שצריך תמיד לזכור.

אוטומציה

אוטומציה היא המילה החמה בעולם השיווק המקוון. כי למה לעבוד קשה וגם להחמיץ דברים. את החנות שלכם חייבים לחבר למערכת דיוור שתשלים את מאמצי המכירה. בין אם הלקוח ביצע סליקה או רק היה קרוב לשם, אתם רוצים לשמור אותו קרוב אליכם. כאן הפתרון מאוד תלוי במערכת ה- CRM או במערכת הדיוור בה אתם משתמשים, בין אם מדובר ב- Mailchimp או ב- Salesforce – תצטרכו למצוא את הפתרון המתאים ביותר.

 

יש הרבה פלאגינים שם בחוץ. חוקר האצבע הוא כמו תמיד לבחור פלאגין שפעיל בהרבה אתרים ושעודכן לפחות בתקופה של מספר חודשים. מעבר לכך, יש הרבה ניסוי ותהיה, ולמצוא את מה שמתאים לכם.

מאמרים נוספים בנושא

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד