הפוך לעמוד הבית
יפעת

יזמות ועסקים קטנים

 

55% מהעצמאים  לא נפגעים מפסח

55% מהעצמאים לא נפגעים מפסח

29/03/2018
סקר שנערך בקרב חברי BNI מעלה כי עבור 38% פסח היא עונה חלשה
מגרש העסקים ממתין שדור העתיד יעלה מן הספסל

מגרש העסקים ממתין שדור העתיד יעלה מן הספסל

15/03/2018
בעוד החברות הגדולות בישראל נמכרות או פשוט דועכות, החברות הקטנות - מנוע הצמיחה של המשק - אמורות לתפוס את מקומן. אבל כמו תמיד, הכתובת נמצאת על הקיר.
נטוורקינג היברידי: לא עוצרים ברשת

נטוורקינג היברידי: לא עוצרים ברשת

8/03/2018
נטוורקינג היא החקלאות המודרנית, אמר מייסד BNI. לכן, את זרעי הנטוורקינג שנשתלים במפגש אישי צריך להמשיך גם ברשת.
תמחיר או המחרה -הדרך למחיר הנכון של המוצר שלכם

תמחיר או המחרה -הדרך למחיר הנכון של המוצר שלכם

1/02/2018
קביעת מחיר למוצר יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. ערן רותם מסכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להגיע למחיר הנכון.
55,000 פוסטים של שיימינג נגד עסקים ב- 2017

55,000 פוסטים של שיימינג נגד עסקים ב- 2017

30/01/2018
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, התכנסה היום לדיון בתופעת הביוש ברשתות החברתיות והפגיעה שהיא מסבה לעסקים קטנים ובינוניים.
טיפים להפקת פרזנטציה מוצלחת

טיפים להפקת פרזנטציה מוצלחת

21/01/2018
כמה טיפים שיהפכו את הפרזנטציה שלכם מעוד מצגת לאירוע שישאיר את הרושם הנכון על הקהל וימתג אתכם כמומחים.
"הכי זול" - אסטרטגיה שעולה לעסק ולמותג ביוקר

"הכי זול" - אסטרטגיה שעולה לעסק ולמותג ביוקר

18/01/2018
בשנה האחרונה ראינו לא מעט דוגמאות לכשלון של אסטרטגיית הכי זול אצל חברות סלולר ודוכני קפה ומאפה. ירון לוי מביא אחת ולתמיד את כל הסיבות להתרחק מהאסטרטגיה הזאת.
אמנות מכירת הסטארט-אפ - הדרך אל החלום

אמנות מכירת הסטארט-אפ - הדרך אל החלום

2/01/2018
מהן הטעויות שעלולים לעשות בהצגת הסטארט-אפ? מי צריך להציג את הפרזנטציה השיווקית? באיזה אופן ניתן לספר את הרעיון? ומהי הדרך הנכונה בדרך למכירה המיוחלת?

בנק מרכנתיל מוביל כיום במתן הלוואות לעסקים קטנים בגיבוי מדינה

3/12/2017
חלקו המצטבר משוק זה הינו 27% בסך כולל של 3.3 מיליארד ₪.
להצליח במכירות ב- Etsy: כך תתחיל נכון

להצליח במכירות ב- Etsy: כך תתחיל נכון

30/11/2017
להקים חנות ב- Etsy זה קל, להצליח למכור ב- Etsy זה כבר סיפור אחר. יובל גינזברג מפרט את כל הצעדים הדרך הנכונה.
באנו להמיר

באנו להמיר

7/09/2017
אחרי ההצלחה של המודעה הקופצת של פופטין כאן באולמרקטינג, הקפצנו בדחיפות את תומר אהרון, מייסד משותף, לשיחה על שיווק יעיל, פופאפ ושיווק של מערכות B2B.
פרסום במקומונים 2017. עדיין רלוונטי?

פרסום במקומונים 2017. עדיין רלוונטי?

25/05/2017
סקסי? לא. אבל מאפשר לכם דברים שלא ניתן להשיג במדיה אחרת. על מתי ואיך תפרסמו במקומונים
הריצה הגורלית של האיש שהקים את נייקי

הריצה הגורלית של האיש שהקים את נייקי

4/05/2017
ההקדמה מספרו של פיל נייט, "נעליים גדולות - זיכרונותיו של האיש שהקים את נייקי", על רגע ההתחלה שכל יזם יזהה
על הקשר בין ממשל טראמפ ויום העסקים הקטנים

על הקשר בין ממשל טראמפ ויום העסקים הקטנים

6/04/2017
לעסקים הקטנים יש ידיד באמריקה, וכאן?
הטרנדים המובילים ב-2017 לשיווק דיגיטלי של עסקים קטנים

הטרנדים המובילים ב-2017 לשיווק דיגיטלי של עסקים קטנים

26/02/2017
האם אתה מודע לכל מנועי הצמיחה המרכזיים של פיתוח עסקי?

האם אתה מודע לכל מנועי הצמיחה המרכזיים של פיתוח עסקי?

26/01/2017
בכל תהליך של פיתוח עסקי נשים דגש על שלושה תחומים מרכזיים, מנועים, המשמשים להגדלת נתח השוק
ונתחי לקוח. האם אתם מכירים ופועלים לקראתם? ערן רותם משרטט את המפה לצמיחה .
לינקדין: 10 מיתוסים על הרשת החברתית העסקית

לינקדין: 10 מיתוסים על הרשת החברתית העסקית

15/01/2017
אין סיכוי שטרם נתקלתם בה - אבל יש סיכוי שאתם עדיין לא ממש פעילים ברשת עם 1.5 מיליון משתמשים בישראל. אחרי שתקראו את השיחה של ערן רותם עם נטע דורון כבר לא תרשו לעצמכם להישאר בחוץ.
מ"בלאק פריידיי" לבלאק אאוט – עסקים הולכים לאיבוד באוקיינוס הכחול

מ"בלאק פריידיי" לבלאק אאוט – עסקים הולכים לאיבוד באוקיינוס הכחול

8/12/2016
על פי תיאוריית השיווק של האוקיינוס הכחול, בים של אפשרויות עסקיות ארגון או יזם צריך למצוא תחום או פלח שוק חדש וייחודי כדי לפרוח. ימי המכירות שעברנו סוחפים אותנו לאזורים אדומים.

איך אומרים סנאפצ'אט בסינית?

27/11/2016
77% מהסינים מצפים היום מכל מותג שתהיה לו נוכחות במדיה החברתית. חברות הפונות לשוק זה צריכות ללמוד לעבוד ברשתות החברתיות הסיניות - כך עולה מסמינר שקיימה PTL.
להקל את המסע אל עבר הארגון הדיגיטלי

להקל את המסע אל עבר הארגון הדיגיטלי

24/11/2016
הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים הולכת ותופסת תאוצה בזירה הגלובלית, ויותר ויותר מתחוור לארגונים שמוקד התחרות יהיה בתווך הדיגיטלי.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד