הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תזכורות שלא שוכחים

1/07/2001
אחד מרופאי השיניים בארה"ב שולח למטופליו תזכורות ייחודיות לקראת התור שלהם במרפאת השיניים: גלויות בצורה של כרטיסי כניסה להופעה, סרט או הצגת תיאטרון. על חלקים מיוחדים בכרטיס נכתבים שם המטופל ומועד הטיפול. ב"כרטיס" רשום כי מושב נשמר עבורו. את התזכורת הנחמדה הזו קשה ללקוחותיו לשכוח והיא אף הפחיתה את מספר המוזמנים שלא מגיעים.

מקור: www.ideasiteforbusiness.com

מאמרים נוספים בנושא קשרי לקוחות ושירות לקוחות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד