הפוך לעמוד הבית
יפעת

פלאפון מצטרפת לשירות WhatsApp Business

7/02/2018

חברת פלאפון מצטרפת לשירות WhatsApp Business שהושק לאחרונה ומיועד לסייע בקשר בין חברות ולקוחות. המספר בשירות יהיה : 050-9009166.

השירות החדש יהווה אפיק נוסף לתקשורת קלה, מהירה ונוחה עם לקוחות החברה, בהמשך לשדרוגים הדיגיטליים שנעשו בחברה בשנה האחרונה. בנוסף, הפונים יוכלו לקבל פרטים נוספים דרך השירות, בהם: כתובות, טלפונים ושעות פתיחה וסגירה. כמו כן, יינתן מענה אוטומטי לשאלות שכיחות במטרה לחסוך זמן המתנה יקר.

כבר היום לקוחות החברה יכולים לקבל מענה לפניותיהם במגוון רחב של ערוצים דיגיטליים, בהם: צ'אט עם נציג שירות לקוחות ומסנג'ר בפייסבוק, בהודעת SMS ובאמצעות מייל ייעודי. בנוסף, קיים נתב ויזואלי חכם במסכי נגיעה (מופעל עם ההתקשרות למוקד). כל השירותים זמינים באתר פלאפון במובייל ובאפליקציית פלאפון.

דגנית קרמר, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים: "פלאפון עושה צעד נוסף בשיפור הקשר עם לקוחותיה ומתן מענה נגיש ואיכותי עוד יותר. השירות החדש יאפשר ללקוחות לקבל מידע בצורה מהירה ונוחה יותר דרך מכשיר הסלולר שלהם. המהלך הזה הוא חלק מהתפישה בפלאפון כי חדשנות דיגיטלית היא חלק מהותי מחוויית הלקוח שלנו".

 

מאמרים נוספים בנושא קשרי לקוחות ושירות לקוחות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד