הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פרסום

פרוקטר אנד גמבל ישראל קטפה 5 פרסי Media Global Awards ברומא

פרוקטר אנד גמבל ישראל קטפה 5 פרסי Media Global Awards ברומא

17/05/2018
זכתה ב-5 פרסים מתוך 13 קטגוריות בהן היו מועמדים, לקמפיינים עבור המותגים המובילים ג'ילט ופנטן.

תקציב הפרסום של CAR2GO מקבוצת שגריר עובר לסוכנות הפרסום CRACKER של יהב דרייזין ויורם חוטר ישי

17/05/2018
ותטפל בשלושת המותגים של החברה: CAR2GO , אוטותל ו- MOBIKE, כאשר הפוקוס יהיה על המדיה הדיגיטלית.
יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום, ואמיר

הבצפר פתח קורס ניהול שיווק בדיגיטל בירושלים

17/05/2018
יגאל בר-און מנכ"ל הבצפר: "לפני כשנה וחצי פנתה אלינו עיריית ירושלים בבקשה לפתוח שלוחה גם בירושלים"
מותג בגדי ים חדש נולד - אנה אהרונוב תשמש כפרזנטורית

מותג בגדי ים חדש נולד - אנה אהרונוב תשמש כפרזנטורית

2/05/2018
מותג בגדי ים החדש "SIS" הינו מותג ישראלי שהוקם על ידי אמיר הברפלד מי שהקים את מותגי בגדי הים הידועים והמצליחים: "פלפל" ו"בננה" "גלמור" .

STIHL עולה בקמפיין חסויות בערוצי הספורט

STIHL עולה בקמפיין חסויות בערוצי הספורט

26/04/2018
זאת במקביל לחסות שמעניקה STIHL לקבוצת הפועל ת"א כדורסל מזה מספר שנים
אסי עזר ליפאורה. צילום: שוקה כהן

יפאורה בחר באסי עזר להוביל קמפיין של המותג FRUIT WATER

18/04/2018
סדרת fruit water הושקה ב 2015 עד היום היא הגיעה לסך של 6.5% מקטגוריית המשקאות הקלים
JCDecaux חתמה על הסכם פרסום חוצות בתחנות הרכבת הקלה בירושלים

JCDecaux חתמה על הסכם פרסום חוצות בתחנות הרכבת הקלה בירושלים

12/04/2018
ההסכם כולל פרסום על גבי 144 מתקני מפה בגודל פוסטר
"יד מרדכי" משיקה שפה תקשורתית חדשה

"יד מרדכי" משיקה שפה תקשורתית חדשה

18/03/2018
עם סדרת סרטונים קצרים של כ-6 שניות בלבד לסרטון
גלי ממשיכה עם ניקול ראידמן גם ב- 2018

גלי ממשיכה עם ניקול ראידמן גם ב- 2018

6/03/2018
כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה אשר תתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים
ויצ"ו מפרסמת את 5 הפיינליסטים לאות הקלון

ויצ"ו מפרסמת את 5 הפיינליסטים לאות הקלון

1/03/2018
חמש הפרסומות שעלו לשלב הגמר: יין בעיר, בנק איגוד , עזריאלי.קום, מגנום דאבל, המשביר לצרכן. אות הקלון המתמיד הוענק לחברת FIX
צילום: ניר סלקמן

הרקדן גיא אמר יככב לצידה של רוסלנה רודינה בקמפיין SCOOP

1/03/2018
גיא אמר הינו אושיית אינסטגרם, כוראוגרף ורקדן אשר מופיע יחד עם הצמד "סטטיק ובן-אל" על בימות בכל רחבי הארץ. בנוסף, מנחה גיא אירועים ופסטיבלים ברחבי הארץ.

גלית גוטמן נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של מרכזי רונית רפאל

1/03/2018
רונית רפאל: "גלית ואני מכירות הרבה שנים והיה לי העונג להכיר אותה לעומק בתחרות "הפנים החדשות" שערכנו והזמנו אותה לשפוט בה. שם הבנתי שהיא תהיה הפרזנטורית הבאה שלנו".
שיר אלמליח ומאור בוזגלו ממשיכים בלי קופר

שיר אלמליח ומאור בוזגלו ממשיכים בלי קופר

25/02/2018
כל אחד מהפרזנטורים יקבל למעלה מ-100 אלף ש"ח. הקמפיין בכיכובם יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪.
טמבור ממשיכה לעונה שלישית עם ילדת טמבור

טמבור ממשיכה לעונה שלישית עם ילדת טמבור

22/02/2018
משרד הפרסום אדלר חומסקי וסמנכ"לית השיווק של טמבור יעל בן צבי חתומים על הקמפיין החדש בכיכובה של מאי, אשר מככבת גם כבתו של אדיר מילר בסדרה "צומת מילר".
ניו פארם מעבירה תקציב פרסום לגיתם

ניו פארם מעבירה תקציב פרסום לגיתם

20/02/2018
התקציב טופל עד היום במקאן תל אביב
Cal תהיה הספונסרית של הגולשת נגה גלר

Cal תהיה הספונסרית של הגולשת נגה גלר

20/02/2018
זוכת מדליית ארד בתחרות גביע העולם בשייט בשנת 2017, בדרכה לאולימפיאדת טוקיו 2020.
Beko מאריכה את חוזה החסות עם מועדון הכדורגל ברצלונה

Beko מאריכה את חוזה החסות עם מועדון הכדורגל ברצלונה

20/02/2018
Beko פועלת למינוף המודעות למותג שלה באמצעות קהל האוהדים של ברצלונה אשר מונה כ-300 מיליון איש.
אמריקאים צעירים בעלי מכשירי סמסונג הם צרכני הפרסומות הגדולים ביותר

אמריקאים צעירים בעלי מכשירי סמסונג הם צרכני הפרסומות הגדולים ביותר

13/02/2018
כך עולה מנתוני אינטראקטיב. מחזיקי מכשירי אפל בויטנאם הינם המבוקשים ביותר עם מפרסמים שמוכנים לשלם כ- 1.7$ לאלף לחיצות
לירון ויצמן נבחרה כפרזנטורית החדשה של חגית טסה

לירון ויצמן נבחרה כפרזנטורית החדשה של חגית טסה

13/02/2018
חגית טסה על הבחירה בלירון ויצמן: "לירון חוזרת להיות הפרזנטורית שלי כשהיא יותר מהכל: בוגרת יותר, מנוסה יותר, חזקה יותר, דעתנית יותר ויפה יותר"

החלה הגשת העבודות לאפי 2018

25/01/2018
תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב- 25 באפריל.
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד