הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מבשלות בירה ישראל רכשה את ברייק הזהב של כוכב נולד עבור מותג בירת הפרימיום הבלגית סטלה ארטואה

28/08/2005

מבשלות בירה ישראל רכשה את ברייק הזהב של כוכב נולד עבור מותג בירת הפרימיום הבלגית סטלה ארטואה.

ברייק הזהב ישודר שניות ספורות לפני הכרזת הזוכה של גמר כוכב נולד, ויימשך 90 שניות. הסרטון ישודר בטלויזיה פעם אחת בלבד בדומה לסרטים המופקים לקראת הסופרבול. הסרטון יגובה בפרומואים בערוץ 2 ביום התכנית (יום ב').

 

בידיעות אחרונות פורסם כי מבשלות בירה ישראל תשלם כ- 210 אלף ש"ח עבור הפרסומת.

 

אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "העיתוי של גמר 'כוכב נולד' עם ההשקה שלנו את הבירה סטלה ארטואה, יצר לנו הזדמנות מצוינת לחשוף את המותג לקהל רחב בצורה ייחודית, כמו שרק סטלה ארטואה יכולה. אם יש מותג בעולם המתאים לברייק זהב של דקה שלמה ויותר, זה המותג סטלה ארטואה, שמייצר סרטים המתארים בצורה הטובה ביותר את מהות 'לשלמות יש מחיר', והדבר בא לידי ביטוי גם באורך הסרט".

 

סטלה ארטואה היא בירת פרימיום. בשנת 2004 היתה לבירה הנמכרת ביותר באנגליה לשנת 2004, והחמישית במכירות עולמיות.  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד