הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יוניליוור מעלה קמפיין למיוקל 5% של תלמה בהשקעה של חצי מיליון שקל

29/08/2005

תלמה מעלה קמפיין פרסום ל"מיוקל 5%" בהשקעה של כחצי מיליון שקל. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ותשדירי רדיו תחת הסיסמא: "מיוקל 5% של תלמה – קל לשמור על הבריאות" .

 

מיוקל 5% של תלמה הושק בנובמבר 2004 כמענה לדרישות הצרכנים המחפשים אחר מוצרים מופחתי שומן. המוצר מכיל רק 5% שומן ו- 5 קלוריות לכפית ואינו מכיל כולסטרול.

 

הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות בו ייראה מיוקל 5% של תלמה על מכשירי כושר שונים, ותשדירי רדיו תחת המסר שעם מיוקל תלמה קל לשמור על הבריאות.

 

יוניליוור ממשיכה להוביל בשוק המיונזים עם המותגים תלמה והלמנס. על פי נתוני איי.סי נילסן (כספי, מצטבר חצי שנתי, יוני 2005), תופס מיונז תלמה נתח שוק של 64.7%, ומיונז הלמנס תופס נתח שוק של 11%.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד