הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

צפיית שיא לסרטון הפרסומת של סטלה ארטואה בברייק הזהב של כוכב נולד

30/08/2005

שידור כוכב נולד אמש זכה לנתוני צפית שיא, שהאמירו לקראת רגע השיא – הכרזת הזוכה. מותג סטלה ארטואה רכש את ברייק הזהב – פרסומת הגמר המשודרת בסמוך להכרזה – וזכה לנתוני שיא: כ- 1.2 מליון צופים.

הסרטון נמשך 90 שניות, והיה ברוח סרטי סטלה ארטואה בעולם, תוך הדגשת הקונספט המלווה:  Perfection has its Price.

הסרטון ישודר בטלוויזיה פעם אחת בלבד, בדומה לסרטים המופקים לקראת הסופרבול בארה"ב.

 

אמיר יפרח מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: " העיתוי של גמר 'כוכב נולד' עם ההשקה שלנו את הבירה סטלה ארטואה, יצר לנו הזדמנות מצוינת לחשוף את המותג לקהל רחב בצורה ייחודית, כמו שרק סטלה ארטואה יכולה.

אנו שבעי רצון מנתוני הצפיה, ושמחים שהתאפשר לנו לחשוף מספר ענק של צופים לקונספט הייחודי והמתוחכם של סטלה ארטואה".

 

מבשלות בירה ישראל קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג בירת ה פרימיום הבלגית סטלה ארטואה, המצטרפת לבירות הפרימיום לף והוגרדן, ולמותגי הבירה קרלסברג, טובורג, גינס, וויינשטפן ועוד המשווקות על ידי מב"י.

 

כחלק מהשקת מותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, בחרה מבשלות בירה ישראל במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לטפל בקמפיין החדש והראשון מסוגו בישראל, שיעלה בהשקעה של כ- 2 מליון ₪.

 

הקמפיין יעלה ברדיו, בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובגלויות שיופצו בפאבים ובמועדונים, ויושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price.

 

המהלך ממשיך את המיצוב הבינלאומי של סטלה ארטואה, המתייחס גם למחיר הבירה המהווה ערבות לאיכותה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד