הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ה.שטרן יוצאת בקמפיין עם השחקנים מג ריאן וקיפר סאתרלנד במסגרת קמפיין בינלאומי לשעוני Baume & Mercier

5/09/2005

ה.שטרן, היבואנית הבלעדית של חברת השעונים Baume & Mercier, יוצאת במסע פרסום בישראל במחצית חודש ספטמבר 2005 , במסגרת קמפיין צדקה עולמי תחת הכותרת :

  "& Me Baume & Mercier".

 

הקמפיין מחויב למטרות צדקה, כמו חינוכם של ילדים מיעוטי יכולת, המאבק בסרטן ושימור הסביבה, ומובילים אותו שני כוכבי הקולנוע והטלויזיה מג ריאן וקיפר סאתרלנד.

 

בארץ יעלה הקמפיין השבוע בהשקעה של כ 250,000$ למשך כשנה ,הוא יכלול מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים מובילים.

 

לדברי ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל,: "כדי לחזק את המסר של הקמפיין בחרה חברת "באום מרסייה" בשחקנים מג ריאן וקיפר סאתרלנד לככב בו, בשל העובדה שהם מייצגים איכויות של נדיבות וספונטאניות המתאימים לרוח הקמפיין, ויוצרים חיבור עם דמויות הדומות לחברת השעונים Baume & Mercier: דמויות ציבוריות אותנטיות המציגות איכויות אנושיות אמיתיות, נגישות וקירבה לאנשים.

 

בנוסף מסר קורט כי :" כל הזכויות לשימוש בזכויות בדמויות של מג ריאן וקיפר סאתרלנד במודעות, כמו גם הזמן ותדמיתם של הכוכבים ושני הצלמים המובילים הצלמים  נתרמו  ל 5 ארגוני צדקה נבחרים ."

 

הקמפיין יעלה בעולם ובארץ  במחצית  חודש ספטמבר 2005 וימשך עד ל 31 באוגוסט, בהשקעה של כמיליון וחצי דולר.  הקמפיין יעלה בעיתונים יומיים כמו גם במגזיני האופנה ואיכות החיים המובילים בעולם, ויכלול מודעות ומסע קידום מכירות נרחב בנקודות המכירה ובאתר Baume & Mercier.

 

את הקמפיין צילמו  שני הצלמים הבינ"ל גיימס וויט ורוברט מקסוול, והוא מציג את שני השחקנים, שהם סלבריטאים עממיים, ונבחרו לקמפיין בשל העניין שלהם באחרים, היותם דמויות ציבוריות אותנטיות המציגות איכויות אנושיות אמיתיות ונגישותם לאנשים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד